Help me girls! - Danish models. {{forumTopicSubject}}
Hej dejlige piger (:
Jeg er nu hjemvendt fra en overdrevet god skiferie. Men i Onsdags da jeg rejste til østrig blev jeg ringet op af Lykke Biangslev - ejer af Danish Models. Hun sagde så at hun havde set mine billeder. De kunne godt tænke sig om jeg havde lyst til at komme over til dem, og blive testet. Jeg ved at Danish Models er et af de store bureauer. Det er derfor en af mine store drømme. Jeg skulle komme d. 6. marts.
Men.
Hvad skal jeg mon medbringe på dagen?
Hvad kunne de såkaldte tests gå ud på?
Jeg har for nyligt fået klippet pandehår, fordi nogle skrev til mig herinde at det kunne være flot. Men skal jeg få det klippet op igen eller lade det være. Da jeg tænker det måske giver mig et lidt mere specielt look med pandehår.
Pandehår:
(link fjernet)
Ikke pandehår:
(link fjernet)
feb 2007
Følger: 90 Følgere: 93 Heste: 3 Emner: 6 Svar: 123
nov 2009
Følger: 59 Følgere: 61 Heste: 3 Emner: 44 Svar: 343
mega meget held og lykke,
jeg synes du skal beholde pandehåret
tror ikke rigtig du skal medbringe noget, så havde de sagt det
apr 2008
Følger: 108 Følgere: 103 Heste: 2 Emner: 196 Svar: 2.106
okt 2008
Følger: 66 Følgere: 55 Heste: 4 Emner: 3 Svar: 342
Mange gange held og lykke herfra
-Du skal helt klart beholde pandehåret det klæder dig!!
-Jeg elsker dine billeder!
apr 2008
Følger: 108 Følgere: 103 Heste: 2 Emner: 196 Svar: 2.106
jan 2008
Følger: 99 Følgere: 203 Heste: 4 Emner: 433 Svar: 2.550
Hmm jeg har desværre ikke så meget erfaring med bureauer, men jeg er enig; de burde have givet dig en huskeseddel hvis du skulle have noget med. Alligevel tror jeg nu at du kunne få brug for en stropløs BH, flade og højhælede sko, korte og lange bukser, og top med og uden stropper. Det er i hvert fald noget af det jeg kan forestille mig at du kunne få brug for, hvis der var tale om et prøveshoot, men følg din mavefornemmelse (du kan evt. tage en vandflaske med, så din krop har godt med væske at kører på).
Jeg vil også sige pandehår. Det er meget mere feminint og struktureret, hvor det andet er mere skødesløst og ungpiget. Pandehåret giver dig et voksent udtryk, og som en anden nævnte mere attitude
maj 2008
Følger: 55 Følgere: 133 Heste: 4 Emner: 95 Svar: 1.254
-Synes ikke du skal klippe pandehår igen
nov 2009
Følger: 59 Følgere: 61 Heste: 3 Emner: 44 Svar: 343
aug 2007
Følger: 44 Følgere: 30 Heste: 2 Emner: 30 Svar: 600
og helt klart pandehår
nov 2006
Følger: 38 Følgere: 38 Heste: 2 Emner: 363 Svar: 4.370
Jeg har desværre ikke forstand på hvad modelbureauer kigger efter. Måske noget i stil med de billeder, de allerede har set af dig...?
(",)
Help me girls! - Danish models.
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside