{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
676 visninger | Oprettet:

the North Star kap. 3 {{forumTopicSubject}}

jep, så kom kap. 3 smiley OBS! HISTORIEN KAN INDEHOLDE SPOILERS!! smiley

3 Afgang
5 min. Efter, stod jeg foran det store Cullen hus. Jeg kunne høre, at de var begyndt at lave lidt tilfældigt igen. Jeg kunne høre 2 hjerter slå. Det ene var stort, og slog en god beroligende rytme. Det andet var lille, og slog ret hurtigt. Jacob var der altså endnu. Han sad sammen med Renesmeé kunne jeg høre. Emmet, Alice, Carlisle og Jasper sad og så tv, eller dvs. at fjernsynet var tændt. Der var højest sandsynligt ingen der så det, men nok for at virke lidt normale, havde de det tændt. Men den lyd jeg bedst kunne lide, den der lavede det jeg bedst kunne lide, var Edward. Han spillede på klaveret, og det lød så fortryllende, så beroligende.
Da han hørte jeg kom, slog han automatisk over til den vuggevise, han havde skrevet da lige da vi havde mødt hinanden. Jeg elskede den melodi, og han vidste det. Jeg gik hen mod døren, og da jeg næsten var derhenne fløj døren op, og Alice stod lige midt i døråbningen.,, kom ind… NU!” sagde hun bestemt. Jeg blev helt forskrækket, men skyndte mig at gøre som hun sagde. Omkring 1 sek. Efter, sad jeg i sofaen. Jeg havde haft ret, Jake og Renesmeé sad sammen på gulvet.,, Hvad tænkte du dog på?! Bare sådan at gå ind i byen?! Bella. Kig på dig selv! Du ligner jo ikke dig selv længere!” sagde Alice anklagende. Hun måtte have set det i et syn.,, Rolig nu Alice! De ved jo at jeg har været syg! De tog det helt fint…” jeg håbede ikke der var nogle der lagde mærke til hvordan jeg havde sagt det sidste. Ben havde jo overhovedet ikke vidst hvem jeg var, før Angela havde sagt det.,, desuden ved du jo udmærket godt, at jeg aldrig ville sige noget der kunne afsløre os. Nogen af os!” sagde jeg, og kiggede over på Jake og Renesmeé da jeg havde sagt det sidste.,, Nej det ved jeg da udmærket godt, men altså, vi var så bekymrede for, om du nu også kunne klare det.” sagde Alice.,, jamen det kunne jeg altså godt, Edward og jeg skal over til Angela og Ben i aften. Jake kan du passe Renesmeé imens?” spurgte jeg, selvom jeg udmærket godt kendte svaret.,, Ja! Selvfølgelig kan jeg det!” svarede han glad.,, godt, tusind tak!”
Jeg gik over til Edward, som stadig spillede.,, Hej.” sagde han, da jeg var kommet tættere på.,, Hej?” svarede jeg.,, du hørte godt, at vi skulle over til Ben og Angela i aften, ikke?” spurgte jeg ham.,, Jo, det gjorde jeg. Men er du sikker på at det er en god idé?” spurgte han bekymret.,, Ja! Vi flytter jo ligesom om ikke ret lang tid! Så jeg vil altså godt lige se dem en sidste gang.” svarede jeg stædigt.,, okay, men det var nu ikke lige det jeg mente. Jeg tror på a du godt kan klare det, det er ikke det… det er mere det som Alice også sagde. Kig på dig selv en enkelt gang Bella. Du ligner ikke dit gamle jeg ret meget.” sagde Edward.,, okay… nu må i altså stoppe! Jeg ved altså godt selv hvordan jeg ser ud!” sagde jeg ud gennem mine sammenbidte tænder.,, Rolig nu Bella! Jeg skal nok tage med dig derhen! Men du LIGNER altså ikke dig selv ret meget længere! Du er meget smukkere!” sagde han.,, Jeg ved det godt. Men nu må vi altså se at komme i gang, hvis vi skal nå det til kl. 19.00.”
Vi rejste os, og gik over mod vores lille hytte.,, Ehm Bella?” spurgte Edward tøvende da vi fløj igennem skoven.,, Ja?” svarede jeg.,, Du er godt klar over, at i dag skal du spille skuespillet bedre end nogensinde ikke?” sagde han langsomt og blidt. Det havde jeg tænkt lidt over på vejen hjem, men det havde bare været en hurtig tanke. Nu kom det igen.,, øh… jo! Jo selvfølgelig har jeg det!” sagde jeg.,, godt! For du ved vel, at du bliver nødt til at spise menneske mad ikke?” spurgte han. Det havde jeg så overhovedet ikke tænkt ret meget over… Før nu. Det ville ikke smage særlig godt. Jeg kunne huske i mine slørede menneske minder, at han engang havde sammenlignet det med at spise jord. Jeg gøs ved tanken. Edward havde garanteret lagt mærke til det, men ignorerede det.,, jeg skal nok gøre det Edward.” sukkede jeg. Vi var kommet til hytten, og før han kunne nå at sige mere, var jeg fløjet ind igennem huset og ind i vores alt for store klædeskab. Jeg smed en marine blå trøje ud til ham og et par mørke cowboy bukser, og forsvandt så længere ind i skabet for at finde noget til mig selv. ,, Edward hjælp mig!” stønnede jeg opgivende, da jeg havde været alt mit tøj igennem. ,, hmm hvad med den her?” spurgte han, og rakte et par stramt siddende cowboy bukser, og en cremefarvet top hen mod mig. Jeg tog det hurtigt på, og forsvandt så ud på badeværelset for at sætte de kontaktlinser i, som Alice havde købt til mig. Jeg smed også en del pakker af dem ned i min taske, for jeg vidste jo ikke helt hvor lang tid vi skulle være derovre. Jeg glædede mig meget til at mine øjne ville blive lidt mere som de andres. Jo godt nok havde de allerede ændret sig en del. De var ikke så ildrøde længere, men mere en dyb, smuk blodrød. Edward havde sagt, at om maks. 3 måneder mere (med dyre blod) ville mine øjne næsten ligne de andres.
Et hurtigt blik på uret alarmerede mig. Klokken var halv 7, og vi skulle først lige tilbage til huset og sige farvel til Jake og Nessie. Og så blev vi nok nødt til at hente en bil, for hvilke normale mennesker løb omkring 10 km for at komme hen til deres venner? Der var nok ikke ret mange. ,, skal vi komme af sted?” spurgte Edward.,, Ja, for vi skal jo også lige hente bilen ikke?” Svarede jeg.,, Hmm jo?” sagde han lettere åndsfraværende, mens han legede med en lok af mit hår.,, Kom!” Sagde jeg leende, og skubbede drillende til ham. Han grinede og vi løb op mod huset.

kom evt. med ris/ros smiley håber stadig i syntes om den! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  the North Star kap. 3
Kommentér på:
the North Star kap. 3

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce