{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
633 visninger | Oprettet:

Hmm, Søren Hedegaard? -hjælp {{forumTopicSubject}}

hej allesammen.. smiley

Da jeg undersøger og undersøger berider på skift, fordi jeg vil have den rette berider til at tilride min plag om halvandet år. Vil jeg gerne høre fra folk der har haft en hest i ridning eller undervisning af Søren Hedegaard.

Hvad synes i om ham??
-Altså hvilke erfaringer har i med ham gode som dårlige..

Har i følt i har fået hvad i har betalt for??

Og hvordan er jeres personlige erfaringer med hans ridestil??
-her mener jeg er han på nogenmåde til kontant afregning og hårde metoder for at få hesten til at præstere??

Jeg ville også lige byde lejligheden for at sige tak til alle jeres inlæg og gider ikke høre på at folk sviner hinanden til, så hver sød at respektere dette da jeg behøver et helhedsbilled af ham fra alle sider.. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hmm, Søren Hedegaard? -hjælp
  • #1   1. feb 2011 Jeg har set ham undervise i spring og der er han/virker han til at være kanon dygtig. Meget engageret og god til at forklare.

Har en veninde som har haft hendes 4 års hingst i tilridning ved ham samt klargøring til hingstekåring, hvilket gik helt fantastisk! Hingsten var dog en 5-6 cm. for lav til at blive alvsgodkendt, men den fik høje karakterer både på spring og dressur, hvor den jo blev redet af Søren.

Jeg har kun hørt/oplevet positivt omkring ham smiley

• #2   1. feb 2011 Følger lige med smiley

• #3   1. feb 2011 Jeg har redet undervisning ved Søren og han er helt bestemt en meget sympatisk mand og super dygtig. Har ingen erfaringer omkring hans tilridning osv. men efter hva jeg har set (primært på stævnepladserne) og hørt er der kun gode ord om ham !
    Så også kun anbefalinger herfra . smiley

• #4   2. feb 2011 Kan varmt anbefale Søren, han er rigtig dygtig, havde min tidligere unghest i ridning ved ham, for at få den solgt. Og han tog sig rigtig god tid til min unghest, som til tider var en stor problemhest.

Har planer om, han skal tilride min plag, når den er gammel nok.

Kommentér på:
Hmm, Søren Hedegaard? -hjælp

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce