{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
542 visninger | Oprettet:

The North Star- Fanfiction(*SPOILER*) {{forumTopicSubject}}

Ja altså, når nu der er så mange andre, der har skrevet... Så hvorfor ikk? Den kan godt indeholde Spoilers, da den forgår EFTER BD. Hvis der er stemning for det, vil jeg skrive videre på den, og ligge det herind efterhånden! smiley
- go fornøjelse!

1 Hvad sker der?

Da jeg kiggede ud igen var det allerede lyst. Jeg følte det som om jeg lige havde stået og vist Edward mine tanker, men det måtte jo være lang tid siden. Jeg kiggede mig rundt i værelset. Hvor var Edward? ,, Edward?” kaldte jeg. ,, Ja, Bella min skat?” svarede han inde fra Renesmeés værelse. Jeg gik stille derind (troede jeg da, men det tog ikke mere end et par sekunder at komme ind i værelset fordi jeg jo bevægede mig så hurtigt, men dog lydløst). Edward stod ovre ved Renesmeés seng, og kiggede på hende. Hun sov. ,, Er der noget galt?” spurgte vi i munden på hinanden. ,, Nej hvorfor skulle der være det?” spurgte Edward. ,, jamen, det var bare siden du var herinde.” svarede jeg ham, undrende. ,, Jeg kan lide at se hende sove – som jeg kunne ved dig søde – det er så fascinerende, og anderledes.” Jeg så han holdt vejret, mens han kiggede ned på hende. Han ville nok ikke vække hende. Jeg kiggede ned på hende, han havde ret. Det var fascinerende.
,, hvad tænker hun på?” spurgte jeg. ,, du kan jo selv se?” sagde han blidt og tog Renesmeés hånd op på min kind. Hun drømte om Volturiernes angreb. Jeg kunne næsten ikke fatte det allerede var så lang tid siden. En hel måned! Men jeg var næsten stoppet med at se på datoen. Jeg blev jo ikke ældre – vi havde en evighed til det vi ville, men alligevel måtte jeg jo se efter engang imellem bare for at min far fx ikke skulle begynde for meget på sine teorier. Han ville nemlig kun (og fik kun) det mest nødvendige af vide.

Renesmeés små lyde vækkede mig fra mit dagdrømmeri. Jeg ville vække hende, men Edward stoppede mig. ,, lad hende sove Bella.” sagde han blidt, med sin fortryllende stemme, og fjernede roligt min hånd fra Renesmeé igen. ,, Men hun har jo mareridt!” sagde jeg ophidset. Edward mumlede noget om, at jeg nu vidste, hvordan han havde haft det, det første stykke tid han havde set mig sove. Jeg gik ud fra værelset, og gik op i stuen. Selvom det ikke var nødvendigt, tændte jeg op i brændeovnen.
Jeg tænkte på hvordan det føltes at brænde, i min nye krop. Jeg stak forsigtigt hånden hen mod flammerne, da jeg pludselig hørte et gisp og noget der lød som om hele skoven snart ville falde sammen. Det kom ikke inde fra huset. Jeg gik ud, og løb hen mod lyden der langsomt forsvandt.

den er ikke så go i starten, men det kommer det tør jeg godt love! ;D

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  The North Star- Fanfiction(*SPOILER*)
Kommentér på:
The North Star- Fanfiction(*SPOILER*)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce