{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
630 visninger | Oprettet:

Nika! Indbrudstyv! {{forumTopicSubject}}

Hej Alle HN'er.

Vi oplevede noget meget ubehageligt, på vores ellers så stille Villavej.

Min mor, som arbejder fra 5-13 det meste af ugen, skulle en tidlig morgen/nat (kl 3) ud og gå med vores dobermann Nika. Med de samme hun kom ud af døren med hunden, blev Nika utrolig aggressiv og min mor kunne næsten ikke holde hende. Sådan har Nika aldrig været før! og den anden af vores hunde var også helt oppe at køre.
Min mor tænkte ikke videre over det, det kunne jo bare være en kat.

Mor og Nika gik deres sædvanlige runde, og pludselig bliver Nika aggressiv og halser helt vildt, min mor kigger op, og foran hende står en mand. Han skynder sig i det samme at vende sig om og gå(hastigt) imens han hele tiden kiggede sig tilbage!

Mor skyndte sig at vække mig da hun kom tilbage, hun turde ikke gå ud til den ene af bilerne uden at jeg stod klar med Nika, og hun var meget urolig og gøede hele tiden.

Vi var da helt sikker på at det var en indbrudstyv, der gik og vurderede kvarteret. og da han hørte Nika og mor kom gående ud, løb han sin vej, men stødte alligevel ind i dem. Han vidste nu at der var en hund hos os, og som var ude at gå om natten!

Uheldigvis ringede vi ikke til politiet, men vi advarede alle naboer.. Et par havde natten efter, desværre alligevel indbrud

Hvor var/ er det dog en ubehagelig oplevelse!

Vi har aftalt at vi hver nat går en tur med Nika rundt i kvarteret, og hver gang hun gøer inde om natten, reagerer vi på det med det samme!

Heldigvis har Nika skræmt ham/dem væk fra vores hus, for nu!

TAK NIKA!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nika! Indbrudstyv!
Kommentér på:
Nika! Indbrudstyv!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce