{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
680 visninger | Oprettet:

Uhyggelig mark!! {{forumTopicSubject}}

Jeg er begyndt at gå meget ude om aftenen sammen med min bedste veninde er mega hyggeligt smiley

MEN jeg kan se ånder og det kan hun også og jeg er bare ved at være en smule træt af det da jeg bliver bange når jeg ser dem!!
Og jeg ser mange når vi er ude og gå om aftenen spicielt på en mark som bliver brugt som kælkebakke om vinteren. Den ligger lige omme bag mit hus så jeg går tit forbi den. Når jeg skal følge min veninde hjem skal vi også enten over den eller forbi den.
Der er så en vej ved siden af den en rimelig stor vej og på den anden side står min venindes hest opstaldet.
Nå nu til alle de uhyggelige ting vi har oplevet!!

Den første er en min veninde har oplevet:
Hun var på vej hjem ude fra sin hest en aftenm her i vinters hvor det var blevet lidt sent så det var mørkt. Hun kiger så oppe på marken også kan hun se en stor tåge af lys og midt inde i lys tåen er der så lysere og det var så formet som et menneske.

Nr.2 mig:
Jeg gik så over marken fordi vi havde aftalt at mødes nede ved hendes hest her i venters der var ikke sådan spicielt mørkt men der var INGEN mennesker nogen steder (jeg havde min hund med) da jeg så går hen over marken høre jeg en sige "far!!" sådan råbende men ikke højt og det kom sådan nærmest inde fra mig er lidt svært at forklare men mega scary!!

Nr. 3 os begge:
Vi har begge set skikkelser der oppe hvor vi ikke sådan har set et helt mennesker/ånd men sådan ja skikkelser gå rundt der oppe.

Nr. 4 os begge sammen.
Her for ikke så lang tid siden har vi så set sammen skikkelser der oppe.

Nr. 5 os begge (I DAG FOR 15 MIN SIDEN!!!)
Her stod vi jo så og skulle sige farvel for enden af marken. Vi står begge og kigger der op og snakker om ånder og sådan noget. Jeg ser så midt på marken en høj skikkelse, og vi ser begge en lille længere oppe af marken næsten helt oppe hvor jeg bor. Ligepludselig stivner min veninde sådan helt og hiver mig væk fra marken bleg i hovedt. Hun siger så at hun så en høj mørk skikkelse der stod næsten ved siden af os. Vi s¨tår stadig og snakker bare længere væk fra marken men jeg står stadig og kigger der op. Så ser jeg noget der løber ca 5 meter ned af bakken (den man kælker ned af) en lille skikkelse på størelse med en hund eller sådan noget. Da den så når hen til lyset fra en lygtepæl forsvinder det. Og vi ser så begge at den sådan dukker op og løber rundt også forsvinder igen.

Undskyld det blev lidt langt men ville altså lige dele det med jer. Det er kun lidt af det vi har oplevet der der er stadig et par stykker men ikke så skræmmende ting smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Uhyggelig mark!!
Kommentér på:
Uhyggelig mark!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce