{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.213 visninger | Oprettet:

taber pels... {{forumTopicSubject}}

FØRST: det ikke min hest, ejeren er godt klar over problemet.

men jeg arbejder i stald og en morgen da jeg kom ud stod en af hestene gennemblødt i sved! jeg ringede så til min chef (hun var lige kørt til aalborg for at få undervisning), som sagde jeg skulle tage hans dækken af, og tørre ham lidt i noget halm inden de skulle på fold. hans dækken var lige så gennemblødt som ham selv, men heldigvis havde jeg da et ekstra vinterdækken i hans størrelse som han fik på. da jeg skiftede dækken opdagede jeg også han havde slået øjet, så ringede til min chef igen og sagde det. hun kunne ikke få fat i ejeren og ringede i stedet til dyrlægen som kom ud. han tog blodprøver - fordi hesten lider af nyreslag, og har haft det .... mange gange .... han sagde øjet var et slag og gættede på han havde lagt fast i boksen. ejeren kom så dagen efter og sagde at ud over øjet og sveden havde han også haft nyreslag! (hård nat)

nu er det bare sådan at hesten er begyndt at fælde, ikke bare enkle hår, men store klumper, som tager lidt hud med hver gang, både ved øret, under manen og over øjet (som han havde slået) og han ser ærlig talt ikke særlig køn ud mere.

ville bare høre om nogle vidste hvad det kunne være? der er bestilt dyrlæge som kommer i næste uge, men det kunne da være rart at vide om man skal passe på med sin egen hest, hvis det noget eksem eller anden sygdom der evt smitter???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  taber pels...
Kommentér på:
taber pels...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce