{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
584 visninger | Oprettet:

Svar ærligt! {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg slettede hele mit sidste emne da i ikke havde fået hele historien om mig og mit "nærtagende"

"LIVSTEKST"

- jeg husker alt lige fra da jeg gik i børnehave til i starten af 6 klasse. Jeg kan ikke tænke på det uden at græde - Jeg blev meget mobbet ud ;S
- Jeg stod HELT alene med mine ting og agumentationer, så intet hjælp at hente hos familien eller skolevejlederen.
Jeg kom grædende (men skjulende) hjem jeg ville ikke have folk skulle vide jeg var anderledes. jeg begyndte på spiseforstyrelse i hmm 4 klasse ca. maden stod på hvidt brød med tandsmør og chokolade. - jeg blev RIGTIG tyk - spiste hver dag 4 stykker.. - i 5 klasse blev jeg så meget mobbet at nu kunne min søs se det ;S - nu blev jeg snakket med jeg blev hjulpet. jeg lavede så meget om på mig selv at jeg ikke selv kunne kende mig selv. - jeg forandrede mig fra den ene dag til den anden. Min mor opdagede det nu og nu skulle der sættes en stopper for det - jeg husker det så tydeligt, jeg sidder overfor min skoleinspektør og mor overfor (pigen der mobbede mig jeg kalder hende lige nu x!) - og ved siden af X hendes far. Jeg husker ikke hvordan vi kommer i gang med samtalen og jeg græder! - "'X' kunne ALDRIG finde på at gøre noget "min lille engel"" - inspektøren - "der er ikke mobning på min skole!" - nej det er noget i tror!. Det hjælper ikke mere at mor og far skændes men ikke meget, men det sætter sig stadig. - i starten af 6 klasse, flytter jeg. der var ikke andet at gøre ;S - jeg har det godt jeg var rykket ned i 5 klasse - jeg havde det bare så godt - jeg begyndte nu at ride - "EN NY MIG!" - Mig og min familie flytter til Fyn.. - mor og far Kan ikke enes ;S - jeg flytter skole IGEN! - nu 3 gang.. - men ikke for mobning men pga flytningen - Ja, jegblev nu meget gladere var var i ét med min krop og venner smiley - min ene søster som hjalp mig flyttede til jylland igen - den anden odense - jeg vidste det blev hårdt min ene søs flyttede fra mig "jeg må klare mig selv nu!" - det gik bare ikke så godt - mpr og far skændtes mere og mere - UIkke nok med det føler jeg mig overset. som de siger "3 børn den sidste var en smutter ;S" - ja. - de siger jeg er nærtagende - Vi har ledt tankerne hen på skilsmisse Mere en bare én gang - Folk der ikke har haft forældre med de tanker forstår det ikke! - Vi har stadig de tanker og jeg føler det er mig der skal hjælpe dem videre - Jeg "føler" mig overset" - jeg føler mig dum og usel!

- Hjælp mig!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Svar ærligt!
  • #1   21. jan 2011 Jeg kan ikke skrive mere ..

• #2   23. jan 2011 Det lyder som om du har haft det rigtig hårdt. Jeg kan ikke forstå at dine forældre ikke opdagede forandringer da du startede med at blive mobbet - de må have kunne mærke det på dig, for sådan noget er meget svært at overse. Det ved jeg selv fra mit eget liv..
    Der er ikke andet at gøre end a være stærk og tænke "fuck dem der har ødelagt en del af mit liv". Man må komme videre og tænke på fremtiden i stedet for fortiden, selvom det kan være meget svært..
    Du må ikke føle dig dum og usel, for det er ikke din skyld at dine forældre skal skilles. (Hvis jeg har forstået det rigtigt) Hvis det var mine forældre der havde sagt at jeg var en smutter, var jeg godt nok tændt af.
    Det ville jeg ikke kunne have i mine nærver.. smiley

• #3   23. jan 2011 Tak for dit svar smiley

Kommentér på:
Svar ærligt!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce