{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
560 visninger | Oprettet:

Hva kan vi lave ? {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle..

Jeg har solgt min dejlige hoppe, og for en ny hjem her omkring d. 1 februar hvor hun også bliver hentet..

Min nye hoppe fylder 2 år den 13marts, og tænker lidt på hvad kan man lave med dem i den alder??

Ved godt nogle ting, men der er ting jeg er i tvivl om hvornår de kan gøres..

Så kom med forslag, også gerne lege fra jorden og sådan, elsker at lege med mine heste smiley

Hun skal gøres ryttervant sommeren 2012 og så pause hen over vinteren og så rides rigtigt til uddannes osv sommeren 2013 smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hva kan vi lave ?
  • #1   19. jan 2011 kigger lige med smiley

• #2   19. jan 2011 jeg syntes du skal lave noget "kordination". Du skal bare bruge 3 brædder gerne med lidt højde og ikke for tynde. eller bomme. Lig dem så hun skal gå igennem foran og baglæns og lig dem i en trekant så hun skal kordinere benene smiley
    Husk ikke at fylde hendes hovde med for meget smiley

• #3   19. jan 2011 prøv at starte med nogle ture også kan du måske begynde at longere i kodeo eller rebgrime eller jo jo lege altser hvor man har rebgrime eller normal grime også et langt tov du ryster lidt i tovet og når den går baglæns stopper du med det så trækker du meget lidt i tovet også stopper du med når hun går forlæns. det laver jeg med min plag.

• #4   21. jan 2011 Birgit nu kan man jo ikke træne Hms med en hest smiley

Men masser af jordtræning..

Men var mere de mest generelle ting en plag på 2 år skal kunne, og i må også gerne skrive hvornår i mener man ligger sadel, trense, gamacher osv på..

Ved en del selv os har haft plag før, men ja synes det er rart at vide hvornår andre gør det, hvad de gør, og sådan, der er jo sikkert ting jeg ikke lige vidste man kunne gøre nu eller sådan:)

Håber det er til at forstå

• #5   21. jan 2011 Det jeg mener er at hms er hesteforståelse.. hesten kan ikke lærer det da den allerede kan det, du som menneske kan lærer det smiley men ikke hesten..

Hms er jo bare at være sammen med hesten og lærer dens sprog hvis man kan sige det sådan

Kommentér på:
Hva kan vi lave ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce