{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "hvad laver i"
Hvad laver I
med jeres føl :-) ?
Skrevet af: ELKJÆR med lækker hypper - 22. nov 2015
Hvad laver I
Hvad laver I med jeres føller :-) ?
Skrevet af: ELKJÆR med lækker hypper - 19. nov 2015
hvad laver i??
Hej :-)hvad laver i ? Jeg keder mig helt vildt ! :-) så...
Skrevet af: Bolette & Halkærhus ponyen - 30. sep 2014

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad laver i med jeres på 1 år
  • #1   17. jan 2011 bagge, gå frem, give pote, kysse, drejeninger, gå mellem kegler, gå ture, tillidsøvelser, "praply træning" osv. (:

• #2   17. jan 2011 Lader dem gå og være heste

• #3   17. jan 2011 Jeg går ture med hende i trafikken, eller det håber jeg i hvert fald på at jeg kan starte op på nu her snart ( bare når der ikke er sne ;D og så skal der lige en voksen med de første par gange da jeg stadig gerne ville have en der kan gribe ind hvis hun er træls)
    Så hygger vi
    Farlige ting, som paraply
    Lære at stå stille, er vi begyndt på her i vinters (hvor hun ikke står bundet)
    Lidt hygge tricks hun synes er sjovt
    Vi skal i gang med div bom øvelser for at lære hende at styre sig ved forskellige tryk
    Så skal hun (hun er 1½ år) snart til at have sele på og gåes for lange liner
    Hun skal vænnes til at der er andre end mig der forlanger noget af hende ;P
    jeg ville bare gerne have en hest der trives, og som kan lide at arbejde og som er nem selv for den mindste at håndterer, så lige pt ligger jeg vægt på at lege og så ligger noget praktisk ind som håndtering osv.

Pt kan hun.
    Skridt i træktov
    Trav i træktov
    Trafiksikker (Alene øver vi)
    Løfte alle 4 hove UDEN PROBLEMER smiley Dejligt at kunne sige smiley
    Stå stille i 5 min xD
    Jeg kan åbne en paraply bagved hende osv
    Hun kan gå over pressening
    Kysse* Trænes stadig lidt
    Være alene inde i boksen uden at gå helt amok
    Trailer uden nogen problemer

Tror det var det smiley

• #4   17. jan 2011 jeg trækker tur med min og striler hende smiley

• #5   17. jan 2011 Jeg strigler hende og hun kan bakke og stopper når jeg stopper mens jeg går med hende. Og drejer når jeg ber hende om det.
    Og trav mens jeg løber med hende hvor hun stopper med det samme jeg stopper op..
    Og så inden alt det sne kom gik jeg ved vejen med hende hvor hun kunne vænne sig til bilerne og det gik rigtig godt, så det skal vi igen når sneen er væk..
    Pt. bliver hun bare striglet, da der er så møg glat smiley
    Går også fra hende på striglepladsen så hun kan vænne sig til at det er i orden.. Dog stepper hun stadig lidt rundt når jeg går. Men det bliver bedre smiley
    Til marts bliver hun 2, så skal vi stille og roligt igang med longearbejde..

• #6   17. jan 2011 Hold da op i har mange ting for!

August og jeg tager det stille og roligt, øver lidt tålmodighed med at blive striglet, går tur en gang imellem, bakker og stopper.. Og så har han rendt lidt rundt i longen et par gange...
    Tænker mest på at lære ham ordentligt at kende...

• #7   17. jan 2011 Kristine H : Nu har jeg kendt min siden hun var helt lille og de skal jo lære det på et aller andet tidspunkt. Måske er der mange plage som synes dett er kedeligt kun at blive strilet hver gang!
    Min er meget utålmodig og der skal bare ske noget!

• #8   17. jan 2011 Jeg lader også bare min gå og være ung, strigler ham indimellem og trækker få ture med ham når vejret er til det.. Synes bare han skal vokse op, og udvikle sig som hest (;

• #9   18. jan 2011 Adeilo og jeg har heller ikke så travlt..

- Han bliver også "bare" hygget om
    - Bliver striglet og og får ordnet hove
    - Vi går en tur indimellem både i skov og ved vejen
    - Kører lidt trailer
    - Går over bom, som ligger på jorden og over pressening

og ellers får han lov bare at hygge sig med de 2 andre

• #10   20. jan 2011 Ilano og jeg går en masse ture ved vejen, strigler ham, har kørt trailer nogle gange, har haft refleks bandager på alle 4 ben, renser hove på alle 4 ben, har 1 gang haft alle 4 ben i en spand vand, har haft hovedtøøj på ( synes jeg er vigtigt at kunne da han er hingst og bliver en hest på omkring 170, så vil hellere brugge det end en hingste kæde ) kysser, mine børn på 4 og 8 kan strigle ham ( hvor jeg sidder og kigger på ) skal snart igang med at longere en lille smule og alt grund traning fra jorden. Synes det er meget vigtigt at når du står med en hingst at de allerede fra helt små ved hvem der bestemmer og at de har respekt for sin ejer!

Kommentér på:
hvad laver i med jeres på 1 år

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce