{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
809 visninger | Oprettet:

Kan du synge? {{forumTopicSubject}}

<b> Jeg søger stemmer til at indspille demoerne til min nye musical opsætning. </b>

Castingen foregår d. 19. februar 2011. Øvedage før indspilning er D. 21 (om aftenen) og/eller 27. februar hvor sangene læres og der undervises i sangteknik.

Indspilningerne kommer til at foregå følgende datoer: D. 5, 6, 7, 12 og 13 marts, men afhængig af din ”rolle” skal du kun være i studiet 1 – 3 dage.

Indspilningerne foregår i et professionelt lydstudie i Hvidovre – samme sted som castingen afholdes. Sangene er komponeret af Jesper Hertz og skrevet af Camilla Stormont.

Her er altså en chance for at få indspillet skræddersyede sange, i et professionelt studie. Projektet er et gratis projekt, men alle deltagere vil naturligvis få et eksemplar af de færdige sange.

Det er KUN sangere der søges, ikke skuespillere da dette udelukkende er til demo brug af de indspillede sange.

Der søges:
<i> - Mand, 25 – 35år, bas.
- Pige, 14 -19år, lys sopran. (Uskyldig, lys stemme)
- Dreng, 15 – 20år, bas.
- Pige, 14 – 19år, sopran (Rap, R&B genre)
- Drenge til Boyband i alderen 16 – 25år. Bas.

Derudover søges der piger og drenge i alderen 14 – 25år som kor. </i>

Skriv en Email til musicalstudie@yahoo.dk med navn, alder, telefon nummer og Email. Så får du tilsendt information om adresse til stedet, samt forberedelse.

Vi glæder os til at se dig!

<b> Og ja jeg har fået tilladelse fra moderatorne til at oprette dette smiley </b>

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan du synge?
Kommentér på:
Kan du synge?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce