{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
610 visninger | Oprettet:

Genial dag. ! :) HAHA {{forumTopicSubject}}

nu er det hele trælst for mig for tiden og jeg er meget bange har vist depression og angst, og vil derfor gerne huske noget godt så Jeg vil lige fortælle jer om en dag mig Thea og Sofie (mine veninder) var ude at ride, vi red forbi den plads hvor der havde været cirkus. der var stadig spånder og der var noget der lignede en manesje,(staves)
så vi ville da lege cirkus og lade som om der var et telt,- det blev nok mere et komiker sjov xD
først var det sofie der skulle tale,mig og thea red ind i manesjen (staves) så begyndte sofie jo så og fortælle, og det lød sådan ..
" Thea vinker - Mette prøver at styre sin hest."
"de galopere - Mette prøver at styre sin hest igen."
"Thea rider mindre og mindre volter og - Mette har stadig problemer med at styre sin hest."
"Det går okay men Mette begynder at få grineflip,og- Thea... vælger at ride ud af teltet. "
"Mette styre banen- NU bryder Thea ind i teltet, nu har vi et stort hul i teltet. "
"Thea vælger at gå ud igen og gå ind. " (misforståes)
"Mette rider små volter-Mette er tydeligvis den bedste til at holde sig inde i teltet.. "
"Hun kæmper stadig væk,Thea vinker og Mette råber wuhu.. "
"Og Mette hun skriger lidt mere igen-Thea vinker stadig."
"vi vil gerne bede hele heste sjovet om at træde ud af banen så klovene kan komme ind"

Så skulle Sofie og Thea så ride (som klovnene) og jeg skulle diktere og det lød sådan xD

" Thea tut og Blade, Blade er , Hvor gammel er Blade(blade var min gamle pony så jeg burde vide hvor gammel han var men kunne ikke huske det så spurgte) (nå ja ) 9 år og thea er 11 år de er rigtig seje og styre det hele.! "
"nu kommer sofie på zorba,og sofie vil gerne overtage verden og zorba elsker mad, de er faktisk lige modsat hinanden, "
" og nå ja Zorba kan godt lide at stå stille og nyde bare det at leve og sofie hun vil gerne skabe mere-det er ikke nok for hende at leve , hun vil gerne udrette noget stort og ondskabsfuldt og ondsindet - og Thea hun er bare mærkelig"
"en masse bla. bla. bla. "
"sofie lege spadsser og thea lege mongol"
"og de rider ud af teltet "
Sofie råber så " vi styre teltet" (hende som ville overtae verden) '
jeg begyndtes at snakke igen..
"mig og sunshine vi skridter af,men det også lige godt" (hvorfor sagde jeg det så )?
"i kan selv være grimme, Arrrghh Fuck der kom en hest"(jeg var ved at blive redet ned af Blade og thea..
jeg begyndtes igen
"endnu mere bla bla bla"

Det hele var så komisk og sjovt. ntet var planlagt men aligevel passede det hele fuldstændig godt sammen som om det var planlagt. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Genial dag. ! :) HAHA
Kommentér på:
Genial dag. ! :) HAHA

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce