Kat søger hjem {{forumTopicSubject}}
Jeg er desværre kommet i den skrækkelig situation, at jeg er nød til at skulle sige farvel til min skønne hunkat.
(Rødemis er navnet)
Hun er en fantastisk dejlig kælen og social mis, 3 farvet, sterealiseret samt øremærket. Jeg tog hende til mig for ca 4 mdr siden da hun trængte til et stabil og godt hjem.. MEN desværre ville skæbne det, at min anden hunkat Pusle absolut ikke synes det var en fantastisk ide. Hun er nu begyndt at afmærke territorium af indedøre, og det stinker af helved til rent ud sagt Og de er jævnlig oppe at toppes. Pusle var her først, og hun er vores lille hjertebarn, så desværre må rødmis endnu et nyt sted hen. SNØFT
Rødemis er vant til at være inde/udekat og det skal hun fortsætte med at være. Hun elsker hyggedage på sofaen men ligeledes elsker hun også de vilde jagtmarker både dag og nat.
Jeg ønsker et blivende og godt hjem til hende hvor hun kan være en del af familien.
Hun kan helst ikke med hunde, kun hvis acceptere hende, for hun kan dælme slå en proper nævne
Håber der er nogen søde mennesker derude som kan hjælpe Rødmis med et nyt og godt hjem.
Kontakt mig herinde eller på tlf. 28400670
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Kat søger hjem
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside