{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Red Danmarks Børn
  • #1   6. jan 2011 Ruth Evensen er bindegal.

videoen, er ikke ret god, og hverken sangen, melodien eller sangeren lyder godt.

ruth mener at alle børn skal fødes, og samtidig har en religiøs overbevisning, der siger at man godt må slå børn og at de bruges seksuelt. hun er syg!!!!!!

nej jeg er ikke tilhænger af abort, det kommer aldrig til at finde sted på min krop, men jeg syntes bestemt det er en privat sag og jeg syntes det er godt at vi i danmark har muligheden for at vælge.

• #2   6. jan 2011 kan desværre ikke se filmen på min pc:-(

• #3   6. jan 2011 føj føj siger jeg bare.

• #4   6. jan 2011 Der var en debat i tv d. 5-1-11 det var ganske usmageligt at hører på. Vi lever i 2011 og jeg mener at det er godt der findes abort. Vi kvinder skal selvfølgelig lære at passe på os selv, når vi har sex. Men der er også mange som bliver udsat for et eller andet overgreb og de har det hårdt over det skete. Skulle de så, også føde et barn efter det skete. Nej bestemt ikke hvis de ikke ønsker. Forfædelig video og kvinde om hun evt. kan meldes pga. af denne video er jeg ikke klar over, men det burde hun

• #5   6. jan 2011 øv hvor irriterende min pc ikke kan åbne den...

• #6   7. jan 2011 Marianne -osse det jeg tænkte. Hvad pokker har de ting med hinanden at gøre.

Jeg er helt klart for at vi har frit valg. Helst så jeg self at abort aldrig var nødvendigt. Men sådan er virkeligheden ikke. I få tilfælde ligger der måske overgreb bag, og her synes jeg af helt åbenlyse årsager at man bør have lov at få en abort, hvis det er det man ønsker.
    I de fleste tilfælde skyldes det jo at folk ikke har passet godt nok på, og det synes jeg da absolut er trist.

Men tænk på hvordan det var før det var lovligt at få en abort -folk fik alligevel foretaget aborter, blot under temmeligt risikable forhold.
    Og de der så ikke tør satse på den slags, vil i nogle tilfælde være ude af stand til at tage ordentligt vare på deres barn. Men det er måske bedre for barnet at vokse op som uønsket og under urimelige forhold?

Videoen synes jeg er klam, og Ruth Eversen har jeg ikke meget positivt at sige om.

• #7   7. jan 2011 Ruth´s sammenblanding af abort og jøder, tror jeg hænger sammen med at hendes mening er at abort er folke mord, lige som gasning af jøder var.

teksten i hendes "sang" er jo også at abort er folkemord og når der synges den del er det at billederne af jøderne vises

• #8   7. jan 2011 synes nu stadig at sammelingningen mellem holocaust og aborter er helt ude i hampen.
    For mig vidner det bare om at hun ikke kan vide ret meget om holocaust

Kommentér på:
Red Danmarks Børn

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce