{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dækken?
  • #1   4. jan 2011 okay tusind tak, det kan godt lade sig gøre? og har I erfaring med det?

• #2   4. jan 2011 Det er det også der hvor Kira står...

• #3   5. jan 2011 min skal have i marts, hun går også med dækken, men jeg tænker at hun nok får det af til den tid, alt efter vejret.

hun fik føl i marts sidste år også, og der producerede hun så meget varme til sidst at hun havde det for varmt til dækken til slut.
    allerede nu her skal hun have et tyndere på pga hun er så varm.

min stald er også en åben stald, hvor der er lige så koldt som ude, dog med læ:-)

følle havde sidste år lige den første tid et lille windbreaker på når de var ude, hvis vinden var hård (der var meget koldt i marts sidste år)

• #4   5. jan 2011 Min hoppe folede i marts sidste år og hun har også sommerpels året rundt så det var også mit store problem .

Jeg gjorde det at 6 uger før foling gav jeg hende et overgangsdækken på i en uges tid derefter tog jeg det af kun om natten og gav hende et fleecetæppe på i næste 2 uger og de sidste uger havde hun slet ikke noget på om natten kun når hun kom ud om morgenen. Hun gik så 9 dage over tid og i de sidste dage var hun kun på fold i nogle timer dagligt helt uden dækken og ja hun snød os og lagde sig faktisk på folden og folede på bare 15 min så vores dejlige følle fik en kold velkomst men på en flot solskinsdag.

I år sætter hun faktisk lidt mere pels men er dog stadig meget kortpelset men nu fryser hun slet ikke som hun plejer at gøre om vinteren så tror at det har gjort lidt godt at hun skulle have det af sidste år smiley

• #6   5. jan 2011 Hej Maibritt
    Øv ja så er det jo lidt svært, min hun satte heller ikke pels overhovedet se engang billeder her af hende: http://www.hestegalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=221423

Men den overgang jeg lavede gjorde at hun vænnede sig til at stå uden, tænkte at du måske alternativt kunne finde/låne et dækken der er kort i siderne og så fjerne bagbens stropper og sørge for at mavestropper sidder tæt til maven så det ikke er i vejen for noget....blot en tanke!!

Kommentér på:
Dækken?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce