{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
945 visninger | Oprettet:

Kræsen føl {{forumTopicSubject}}

Jeg har min lille baby føl på 9 mdr.. jeg har fodret med brogårdens face 1 og hun elskede det... nu har jeg købt en ny sæk og nu vil hun ikke æde det...

Det var helt stift i den nye sæk, men har været nede hvor jeg købte det og de siger det ikke fejler noget..

så nu tænker jeg om hun bare er skide kræsen...

Og så ville jeg lige høre om i har nogle gode forslag til en foder plan uden for meget sukker og stivelse...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kræsen føl
  • #1   4. jan 2011 nobel food er rigtig godt til den kræsne hest uden for meget stivelse og sukker . Min sorterede altid sit foder, men da jeg gik over til Nobel spiser han det hele af stor lyst . Er i sær glad for deres pilleterede foder, da de varmebehandler det, hvilket gør at det søde lægger sig på ydersiden af foderet, så de har mere lyst til at spise det . Skal lige sige, at min ikke kan tåle for meget stivlese og sukker, da han bliver helt kulret og ikke er til at styre, men har ikke haft nogen problemer siden jeg gik over til Nobel smiley
    Kender flere der også er glade for deres müslier, og jeg bruger selv deres lucerne smiley

• #2   4. jan 2011 Horselux easy, læs mere om det på www.miljoefoder.dk
    Bruger det selv til mine 2 føl fra Marts.... Super foder som de smasker i sig...

• #3   4. jan 2011 Det lyder underligt, vil næsten tro at det er foderet den er gal med smiley . Heste plejer ikke bare at skifte mening om deres foder fra den ene sæk til den anden, med mindre det nye foder ikke er lige så velsmagende .. Jeg vil helt sikkert prøve at prøve at købe en ny sæk fase I, og se om det ikke bare er den ene sæk her, der er problemet, før jeg skifter foder smiley .

Kommentér på:
Kræsen føl

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce