{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
891 visninger | Oprettet:

Hvem er vi? {{forumTopicSubject}}

Skriv kort om dig selv.

Jeg fik stress tilbage fra 2001 til år 2006 og gik ned med flaget. Vi tog på ferie i 2006 hvor jeg nød det i 5 dage og blev så syg med dårlig mave i stor stil, da ferien var slut, kørte jeg til toget i bilen (på vej til arb.), men nåede kun parkeringspladsen og så stortudede jeg bare.

Efterfølgende fik jeg depression og sidste år blodprop i hjernen, så har været hele turen igennem.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvem er vi?
  • #1   3. jan 2011 Jeg oplevede for snrt 7 år siden et selvmord meget tæt på, som gjorde at jeg udviklede en depression og stess.. i 2006 endte jeg så med samtaler med en psykolog som gav mig medicin..

Idag lever jeg et normalt liv, dog stadig med medicinen..

• #2   3. jan 2011 Alet:

Sikke ubehageligt og godt du har fået hjælp.

• #3   3. jan 2011 for snart 9 år siden startede det værste.. mine forældre startede burtik op og glemte helt verden uden om den.
    for 6 år siden blev jeg svigtet af forskellige kvinder med heste intil sidste år, der startede jeg psykolog fordi jeg blev sindsyg efter jeg blev kørt ned af en person bil.
    for 1 år siden mødte jeg en god veninde, som har løjet og trampet rigtig hårdt på mig!

- Kort fortalt!

Mvh. Laura smiley

• #4   3. jan 2011 Laura & Stella:

Det ik´sjovt at blive svigtet af venner.

Håber i vil kunne bruge gruppen.

• #5   3. jan 2011 Nej det er bestemt ikke sjovt, de er vel veninder? har snart glemt hvad en rigtig veninde er..

men JA håber at kunn ebruge gruppen)

• #6   3. jan 2011 jeg ved så ikke helt om jeg har stress....

men fik for kort tid siden diagnosen depression, i let til moderat grad.

• #7   3. jan 2011 Depression kommer tit af stress. Velkommen til.

• #8   3. jan 2011 takker og ja det ved jeg...

• #9   5. jan 2011 Hestegalleriet´s mirakel:

Du lyder til at have stress/depression, du har ihvertfald tegnene på det. Jeg håber du finder råd og vejledning her.

Du også velkommen til at skrive pb, hvis der er tanker du vil af med. Det en svær tid, især i din alder. Vi andre ældre ved måske nogenlunde hvorfor vi landede her, men bagklog kan alle jo være.

• #10   5. jan 2011 Jeg er her mest om dagen, jeg holder sengetid kl. 21 for at være frisk til dagen efter smiley

• #11   5. jan 2011 Tusinde tak.

Se evt. på indlægget "første skridt", min måde at komme videre på.

• #12   5. jan 2011 Først - sikke et godt tiltag dette er smiley Er meget glad for at være medlem og håber at vi får meget glæde af hinanden samt at gruppen bliver holdt vedlige.

Jeg døjer selv med vinterdepression - eller vintertræthed, som det kaldes og har gjort det i mange år. Men jeg syntes ikke at det kun var om vinteren, så jeg blev videre "undersøgt". I foråret fik jeg konstateret ADHD (ADD).

Jeg har meget lidt overskud, trækker mig væk fra mine venner og har næsten ikke lyst til noget. Indimellem bryder jeg sammen bl.a. fordi jeg føler et kæmpe pres ved fx aftaler. Har konstant dårlig samvittighed og føler jeg svigter folk omkring mig.

smiley

• #13   6. jan 2011 Anne Sofie:

Velkommen.

Jeg håber også vi kan få glæde af hinanden, mange ting har vi jo tilfældes, især det med overskudet og med at skubbe folk fra os.

• #14   6. jan 2011 Berit -
    Ja, lige netop. Jeg føler ofte at jeg står alene med de følelser, så det er rigtig rart at se herinde at man ikke er smiley

• #15   6. jan 2011 Jeg har også slubbet em masse fra mig og så der nogen der ikke kunne holde til det og forsvandt, men så må man finde nogle nye som kan acceptere sitiuationen....Jeg farer ikke sådanne på besøg mere, det tager en masse krafter og bliver nogle gange dårlig med kvalme, maveonde når jeg er hos andre, så derfor er det bedst når folk besøger mig, men det er blevet meget bedre nu. Bare det ikke er for tit (1 gang mdr. er fint)

Men ellers har jeg fået en del styr på det.

Men tit fortæller man jo ikke hvad man tænker, fordi det er personligt.

• #16   6. jan 2011 Berit -
    Præcis. Jeg har det på nøjagtig samme måde. Veninderne forsvinder og man kan ikke forklare dem hvordan man føler. Man kan fortælle det og de synes de forstår det, men når det kommer til stykket bliver de alligevel lidt skuffede eller tvære.

Jeg har også tit fået at vide, når jeg har det dårligt: "Du skal ud og være sammen med nogen." Nej! Så får jeg det værre. Bare tanken om det kan gøre mig helt dårlig.

Det er godt du har fået mere styr på det. Det er en sejr når man har kunnet overskue et besøg eller gøre noget man har haft lidt svært ved at tage sig sammen til. Det negative overskygger bare ofte det gode...

Jeg er rigtig glad for at der er nogen, der har det ligesom mig. Eller altså, jeg ønsker ikke at nogen andre har det ligesom mig, men hvor er det rart ikke at stå alene...

• #17   6. jan 2011 Jeg forstår helt hvad du mener. Selvfølgelig ønsker man det ik´for andre, men os der nu er i det, kan jo ligeså godt dele vores viden, tanker og dårlige dage og forhåbelig via hinanden få en bedre dag.

Men det kræver virkelig at man sætter grænser tilside og åbner sig og fortæller hinanden de her ting, det et skridt på vejen til bedring.

• #18   6. jan 2011 Berit -
    Jeg er helt enig.
    Jeg håber og tror på at det vil hjælpe i hvert fald nogen herinde fra smiley

• #19   6. jan 2011 Håber jeg også smiley

• #20   6. jan 2011 Hvor er det dejligt for dig Sofie og selvom du har det godt, er jeg sikker på du kan bidrage med positive ting i livet og det er jo en god ting. Skulle du få en svær tid, ja så er vi andre her også for dig smiley

Kommentér på:
Hvem er vi?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce