{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når det går dårligt.
  • #2   1. jan 2011 uha ja sådan en periode har jeg lige haft......!

jeg kunne i onsdags ikke lave et simpelt GALOP ANSPRING fra trav smiley (og til sammenligning har jeg altså redet LA4 på samme hest hi hi)

UNDERVISNING skal der til......!

• #3   1. jan 2011 Ja:)
    det er også her i ferien alt er træls fordi undervisningen er lukket her i julen osv -.- men starter op på mandag smiley

• #5   1. jan 2011 Jeg overvejer om der er en grund til det?
    Som regel sker det for mig og min når vi kører lidt for meget i det samme.
    Noget helt andet træning i et par dage, så går det igen:)

• #6   1. jan 2011 Det er bare møg irriterende, men man skal huske, at når der er opture, kommer nedturene også en gang i mellem.
    Jeg synes du skal træne og fokusere på noget andet i perioden uden undervisning, så du ikke bliver alt for frusteret - evt. kan du longere den lidt eller ride en tur ud på den, hvis vejene er gode ude ved jer. Eller bare træne noget, der ikke inkluderer dit problem, for det hjælper helt sikkert ikke at tvære i det.

• #7   1. jan 2011 kender det alt for godt!!
    Men god undervisning hælper meget!!! smiley

• #8   2. jan 2011 Kender det alt for godt!
    Min hest og jeg er bare forfulgt af uheld.. Først en halthed som skulle have 5 uger + genoptræning, så finder jeg ud af at hun har været skamredet før i tiden, og har været kastebold her i DK siden hun kom til fra Tyskland, da alle har opgivet hende. Hun har min. haft 5 forskellige ejere siden 2005, og endnu flere forskellige ryttere! (6 af disse har kontaktet mig)
    Og når vi så endelig finder en måde at løse vores største problem på, så fandme om hun ikke får bihulebetændelse!!
    Har altså kun haft hesten i 2½ md .. :S

Håber godt nok på et bedre år i år....

• #9   2. jan 2011 Kender det godt.. halvdelen af mit skoleår er gået dårligt når jeg red (efterskole), og mange gange til undervisning blev jeg så arrig at tårerne pressede på - mange gange endte jeg med at sidde på værelset og bryde fuldstændig sammen. Det samme er sket ufattelig mange gange hvor jeg har redet alene, men der gik det bare ud over hesten, og så bliver jeg ked af det fordi jeg lod det gå ud over hende smiley

Men nu her, inden ferien, var det begyndt at gå så godt, at jeg begyndte at tro på, at jeg faktisk passede sammen med denne skønne hest.
    Al arbejde er ikke forgæves, i sidste ende skal det nok give pote, trods blod, sved og tårer!

• #10   2. jan 2011 Jeps kender det godt.
    Når jeg får sådan et 'tilbagefald' tænker jeg altid på hvor vi var nået til, og tænker så at alt derimellem jo ikke er tabt men at man bare skal kæmpe sig tilbage dertil igen. Og faktisk kan sådan en down periode være godt for ens ego, det virker på mig, da jeg bagefter priser mig lykkelig for at jeg har så god en hest, en træner der kan give mig et los i røven og et par gode rideveninder som kan be' mig om at tage mig sammen. Alt er jo som sagt ikke tabt det kommer igen, man skal bare arbejde for det

Kommentér på:
Når det går dårligt.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce