OMG! fuck det er højt, men over kom vi {{forumTopicSubject}}
var til spring i dag, og var alene Pim var syygt frisk og bukkede når jeg satte hende i galop:D
min ridelære (Jacob) havde kun stillet 4 spring op, en lodret, oxer, loret, trippelbar...og trippelbaren blev sat op for hver gang!!!
så til sidst bad jeg ham om at sætte springe 1 hul op, men ham og en af mine venindeer lavede skjulte tegn og satte springet 2 huller op!!!
så jeg kom på igen, og vi fløøøj over
så målte vi springet til at være:
Højde: 130 cm
bredde: 150 cm!!!
fuck det var en viiiild oplevelse at få der min rekord (oss på Pim) var 115 også springer vi lige 130 trippelbar! var sygt bange for springet, da jeg sys det var viiildt bredt, højden gjorde mig sjovt nok ikk nogetxD
elsker Primeur, har kun haft hende i lidt under 5 mdr.!
okt 2007
Følger: 209 Følgere: 203 Heste: 13 Emner: 20 Svar: 76
mar 2009
Følger: 140 Følgere: 120 Heste: 7 Emner: 123 Svar: 927
nov 2007
Følger: 66 Følgere: 70 Heste: 7 Emner: 4 Svar: 786
Fik også en u sommers, da jeg indsprang min gamle halvpart en stor, tung oldenborrer på 1.66 stg og 9 år - og allerede anden gang vi sprang, sprang vu kombinationer på 80 cm og oxer på 1 meter. Desværre brækkede jeg armen efter et fald tredje gang vi sprang, og har ikke sprunget på ham siden...
- har også haft en wow oplevelse med min skønne hoppe, som lige hoppede en trippelbar på 1 meter, kun tredje gang vi sprang efter et års pause. Desværre endte den springtime også skidt, da jeg kom op at skændes med underviseren, som slog/sparkede min hest, da hun ikke ville over tredje gang
nov 2008
Følger: 105 Følgere: 103 Heste: 6 Emner: 33 Svar: 271
- Mie
mar 2009
Følger: 140 Følgere: 120 Heste: 7 Emner: 123 Svar: 927
det er den mest fantastiske følelese bare og flyve
jeg er bare sååå stolt af hende (og mig selv) da jeg virkelig har højdeskræk, super idé så at være springrytter xD ej, men sys slet ikk det var højt, gættede på at det 120, det er mere at den var sååå bred :i
OMG! fuck det er højt, men over kom vi
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside