{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
534 visninger | Oprettet:

STIL :-DD {{forumTopicSubject}}

Hej HG (-;..
Jeg skal lave en novelle til imorgen og dette er hvad jeg er kommet frem til. Hvad syntes i?(-:

OBS overskriften er ''Et liv i helved''

Du skal nok få dine penge Kenneth, sagde Kasper. Jeg har dem til dig om to dage løj han. Hans øjne var fulde af sorg. Hans liv var meningsløst, hans børn hadede ham. Hans kone havde forladt ham, han havde intet tilbage. Han kunne ikke kæmpe mod sit stofmisbrug længere. Det var det der styrede hans liv nu, han havde ingen selvkontrol. Kenneth så mistroisk på ham. Denne gang har du ikke flere chancer Kasper, hvis jeg ikke får alle mine penge inden torsdag, så kender du selv konsekvenserne. En bølge af frygt strøg ind over Kasper, han skulle kæmpe bare for at holde sine øjne åbne, alle stofferne som han havde taget gennem årene havde smadret hans krop fuldstændig. Han vidste at han ikke havde de 20.000 kr. som han skyldte Kenneth, for alt det morfin og has han havde købt af ham. Der var ingen mulighed for at Kasper kunne have den slagt penge på to dage! Stofferne var hans hverdag nu, de var det eneste han havde tilbage. Han skulle have dem, koste hvad det vil, tænkte han. Jeg har dem til dig på torsdag, løj Kasper igen. Kenneth kiggede endnu en gang undersøgende på Kasper. Han tog sin taske frem og fandt de 500 g. has og 300 g. morfin, og rakte det over mod Kasper. Kasper tog imod det og skyndte sig tilbage til sin bil uden at kigge sig tilbage. Han tog det med tilbage til det sted han kaldte for sit hjem, eller resterne af det. Det eneste han havde i han lejlighed var noget gammelt kluns, som var hullet og beskidt. Ikke noget normalt menneske ville gå med det tøj, men Kasper havde ikke penge til at købe nyt tøj for. Han fandt en gammel rygsæk frem fra under sengen. Han tog sit slidte tøj og kom det ned i den. Han gik en sidste gang rundt i huset, men stoppede foran vinduet og kiggede fortabt ud, og tænkte på sine børn. Han havde fortrudt alt. Han skulle aldrig have begyndt at tage stoffer, fordi det var starten på et liv i helved. Det var nemlig det tidspunkt han mistede alt. Hans børn, hans kone hans hus, alt han havde kæmpet for at få. Han vidste at han ikke kunne kæmpe sig tilbage til livet igen. Hans eneste chance for at få alt tilbage havde han ødelagt. Han kunne ikke få fat alle de penge som han skyldte til Kenneth, og hvis han ikke fik sine penge, ville han gøre det mest urimelige ved Kasper. Noget intet menneske ville ønske at opleve. Han vidste det eneste han kunne gøre var at forsvinde for altid. Han gik langsomt væk fra vinduet med et bedrøvede udtryk i ansigtet. Han åbnede døren og gik ud. Det eneste han efterlod sig var et papir hvor der stod ’’Livet er et spil, døden er målet, selvmord er snyd’’.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  STIL :-DD
Kommentér på:
STIL :-DD

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce