{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
739 visninger | Oprettet:

En lille sjov oplevelse:D {{forumTopicSubject}}

I gjorde Ronaldo det mest besynderlige jeg nogensinde har set. Jeg stod med ham på staldgangen og lod ham guffe lidt hø fra de høballer og halmballer, som står på staldgangen- 4 stk, to og to ovenpå hinanden. Ligepludselig begynder Ronaldo at gå ind i dem og tage forbenene, eller nærmere sagt knæene op på ballen og nærmest prøver at komme helt op ovenpå dem, og så straks han er halvejs oppe, knækker bagnene sammen for at lægge sig nej- jeg tager ham væk da den lille mand jo nærmest er ved at falde til siden fordi han ikke kan få bagpartiet med op på ballen- det var nok noget af det mest besynderlige og sjove mig og stine(min opstalder) nogenside har set- vi stod begge med åbne øjne og mund og gloede på hvad han havde gang i, hehe. Tror helt seriøst at hvis han havde fået lov, var han hoppet op på dem og lagt sig ned:D Tossede lille følle!;)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En lille sjov oplevelse:D
  • #1   16. dec 2010 han tror måske han skal parra sig med den lolololxD

• #2   16. dec 2010 Hehe, den har jeg set før den video:) Men nej, han lagde nærmest siden ned som om han ville putte sig på den- han har aldrig(endnu) vist tegn på hingstet opførsel og er kun 6 mdr. Men meget besyderligt var det;)

• #3   16. dec 2010 Haha, ja den er i hvert fald alt for kær- men vi snakkede om i dag at det var mærkeligt han gerne ville op på oget for at lægge sig- ville da synes heste helst vil have fast grund under fødderne:) Men vi snakkede lidt om at sætte et par stykker ind i hans boks i morgen og se hvad han gør- der er det lidt mere sikkert inde så han ikke falder på en cementgulvs staldgang:)

• #4   16. dec 2010 Hehe, skal nok lige opdatere:)

• #6   17. dec 2010 Jeg må lige prøve i dag, men blev lige ringet op af min opstalder her til morgen og han havde været fuldstændig ude af den og man kunne slet ikke komme til ham og var vildt hovedsky. Han er noget af det roligste der findes ellers... Bliver rigtig bange for havd der lige er sket, da der ikke har været andre i stalden siden i aftes hvor der blev fodret, men at hunden havde gøet i nat som der har været en fremmed i stalden.. Virkeligt uhyggeligt, og rigtig utrygt... Beklager det lige tog en anden drejning, men blev bare så rystet og kan slet ikke forstå hvad der kan være sket siden han er sådan...

• #8   17. dec 2010 Ja og der var intet at se. Porten og døren i den anden ende var lukket, samt en sikkerhedskæde som sidder på døren var heller ikke rørt... Synes det er lidt mærkeligt at han pludselig reagerer sådan... Men aner ikke hvad der kan være sket... Ved bare at han ofte kan være lidt utryg overfor mennesker han ikke kender. Vi plejer at tage grimen af når han kommer i boksen og på om morgenen, for også at træne det med ham, men det tog en hel time for hende da han bare fløj rundt i boksen og var helt panikslagen. Hun kunne slet slet ikke komme til hans hovede... Super ubehageligt...

• #10   17. dec 2010 Jeg er lige kommet hjem oppe fra ham nu. Jeg startede med at gå ud til ham på marken og han kom som altid hen til mig og kunne nemt røre ham overalt i hovedet og han var glad med ørene fremme- så PUHA! heldigvis var det ikke noget varigt... Men mig og stine(min opstalder) har snakket om at da hun lokkede den ene hoppe ud i morges(inden ronaldo), løb hun fra hende og løb ind i stalden igen og var oppe at køre- så det kan måske have påvirket ham... Også godt forslag med nerve, har jeg aldrig tænkt på.. Hvem ved, er kun glad for der ikke er sket ham noget:)
    Men men, nu til sagen:) Vi satte et par baller ind til ham og ja- rigtig nok, hva gjorde den lille størrelse- han lagde sig på dem:) Eller prøvede på, men bagenden blev ved med at glide ned:) Men han var yderst henrykt, hihi:) Vi nåede at filme ham, hvor han prøver, men det lykkes ikke rigtigt- men så kan i da se lidt hva jeg mener, hehe:) Tossede hest:) Smider lige et link:)

• #11   17. dec 2010 Beklager at det er lidt mørkt, og vores mystiske grin i baggrunden, hehe:)

http://www.hestegalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=226463

• #12   17. dec 2010 Hehe tak for det:) Men ja, så kan i se hvad jeg mener med mærkelig:)

• #14   20. dec 2010 Hehe ja det ville være en god idé- men har virkelig heller aldrig set ham så henrykt før:)

• #16   27. dec 2010 Jamen der har ingenting været siden heldigvis, heldigvis.. Men det var ret besynderligt. Men som sagt heldigvis der ikke var mere at mærke på ham, nu er han som han plejer at være:) Vi har nok bare et spøgelse til at rende rundt i stalden, eller en lille nisse for den sags skyld;)

Kommentér på:
En lille sjov oplevelse:D

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce