uhyggelig drøm.. {{forumTopicSubject}}
kende i det,
nå men anyways jeg drømte i nat, at jeg var ude og gå med Maj og Tristan, så tog vi ned til havet, der var massere af turister der nede, vi gik ud i havet, Tristan var i en snor mens jeg gik ved siden af Maj, pludselig ser jeg en død haj ligge i overfladen, og selvf. går vi hen og kigger, så uden jeg når at opfatte det var den levende og kom efter mine heste og jeg, så slap jeg Tristan fordi jeg viste han ville følge efter Maj og jeg, jeg ser Tristan galopere efter Maj og jeg, han er bagerst med Hajen lige i hælende, jeg kunne tydlig huske hvor bange jeg var. så kommer Hajen og skal til at bide Maj i halsen, men jeg når at sætte mine fingre ind i hajens mund, og der kan jeg bare mærke hvordan mit håndled bliver revet op. og så vågner jeg?! hva helved er det for en lorte drøm. jeg har ikke noget imod hajer, faktisk støtter jeg dem. men hvad skal den betyde? nogle som bare har den mindste ide, ja i sidder sikkert og griner af den drøm der, men wow i skulle prøve at være i siduationen. fandme uhyggeligt - jeg var ikke bange for der skulle ske mig noget, det var hestene.
jun 2008
Følger: 2 Følgere: 94 Heste: 3 Emner: 278 Svar: 1.739
jun 2008
Følger: 2 Følgere: 94 Heste: 3 Emner: 278 Svar: 1.739
uhyggelig drøm..
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside