{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
956 visninger | Oprettet:

Blok/dagbog? {{forumTopicSubject}}

Jeg ville høre nogle af jeg gavede her inde og der er et sted man kan skrive en blok eller dagbog. Jeg syntes at jeg oplever så mange små ting med Copper i hverdagen som jeg gerne vil fortælle om, men som ikke er en rigtig tråd. Er der et sted her inde man kan det???
Det er ikke noget jeg vil eller kan skrive i hver dag men nå det sådan lige kommer over mig.
Knus

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blok/dagbog?
  • #2   13. dec 2010 Hej Eva

Jeg kan godt hjælpe dig med at lave en blog magen til min - dog ikke inde i HG, deres system kender jeg ikke.

Det er ret sjovt at blogge sin træning og meget sjov læsning når man kommer videre smiley

Marianne, www.haflingersport.dk

• #3   15. dec 2010 Undskyld at jeg har været lidt længe om at svare, men jeg har haft så travlt på arbejde.
    Michelle
    Det var en god ide, men jeg har meget at fortælle så det kan ikke være der. Jeg har været inde og kikke.
    Jette Sejer
    Det var en hyggelig blok, det var noget i den stil jeg gerne ville. Synte at jeg oplever så meget med Copper. Håber at du også vil følge min blok lidt.
    Marianne H
    Jeg kikker ind og ser om jeg kan finde ud af det hele. Skal vel være medlem først.

Hilsen

• #4   15. dec 2010 Hej Eva

Det er ikke gennem HS du skal lave bloggen - men det vil da være skønt dom du vil være medlem alligevel :-), Jeg har bare brugt en standard WordPress blog, som jeg har installeret på HS' server. Det behøver du ikke - du kan oprette en blog gratis her http://da.wordpress.com/

Så er det op til dig selv hvordan den skal se ud smiley

• #5   16. dec 2010 Ok Marianne H, tak for hjælpen. Jeg vil se på det sener i dag eller i morgen.
    Jeg går ikke til stævner med Copper, men måske kan jeg støtte lidt op om Jer ander. Koster det noget? Noget jeg skal være opmærksom på?

Kram

• #6   16. dec 2010 Det koster 100,- om året smiley

Kommentér på:
Blok/dagbog?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce