742 visninger
|
Oprettet:
Underlig opførelse :D {{forumTopicSubject}}
For godt og vel en måned siden havde min hest kolik, så da dyrlægen havde været der kom han ind i boksen igen.
Så står min mor og dyrlægen og snakker om hvad han skal have at spise senere.
Pludselig begynder han at lave spanske skridt, sådan rigtige spanske skridt,
Dyrlægen sagde at det havde han aldrig set før.
Da han så kom senere igen for at stikke ham og give smertestillende og det der, gjorde hesten det samme igen.
Det skal lige siges at han var blevet stikket 1 min før han gjorde det andet.
Synes altså det er underligt.?
sep 2009
Følger: 56 Følgere: 63 Heste: 1 Emner: 621 Svar: 11.295
jan 2008
Følger: 69 Følgere: 67 Heste: 2 Emner: 106 Svar: 502
sep 2009
Bare lige et eksempel:
Vi havde haft hestene ude og græsse haven ned (jeg havde kørt græsslåmaskinen i stykker oo') og henter dem så ind, fordi det begynder at regne, lyne og tordne. Mig og min søster stiller os så under et træ, for ligesom at være i læ for regnen inde på hestenes fold.
Min søsters hest sænker så hovedet, og begynder et cirkle lidt rundt om os, gå fremad med de små trippende skridt, og bakke hen til os igen. Og Astrid, min søster, går mere eller mindre i panik, for Kiks gør normalt ikke underlige ting uden grund. Vi begynder så at gå ned mod boksene med dem, eftersom de er godt våde, og den mystiske trippen rundt forsvinder, så snart vi går væk fra træerne
Vores gæt er at hun nok ville have os væk derfra, eftersom den underlige opførsel først begyndte da vi stod under træerne, og forsvandt da vi gik væk. Men vores første tanke var da, at hun var blevet skør i hovedet, eller ville ned og rulle
jan 2008
Den passede da bare på jer for det er jo farligt at stå under et træ når det lyner og tordner
sep 2009
Det kan da også være, at din hest sagde: Skynd dig væk, der er en farlig dyrelæge med en sprøjte her! Eller noget i den stil
jan 2008
Det sagde han sikkert, han fik os 3 sprøjter den sidste gang, så mange smerter havde den o.O
sep 2009
Giv en halv liter kamille-te i fodderet - Det hjælper faktisk så meget, at da vi havde dyrelægen ude efter et mildt kolikanfald, ville han give kiksen noget der fik tarmene til at sætte tempoet lidt ned.
(Ikke at han fik lov til det, på det tidspunkt var damen godt hidsig og skulle slet ikke stikkes mere i ;))
jan 2008
sep 2009
Underlig opførelse :D
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside