{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
432 visninger | Oprettet:

MEGA uhyggeligt ! {{forumTopicSubject}}

I dag til spring, springer jeg en bane på min pony, det går rimelig stærk. Jeg skal til at dreje ind mod at spring da ALT lyset på rdeskolen forsvionder ! jeg laver hurtig en parade. Jeg tænker bare" hvad fanden sker der ?" Min riderlærer er hurtig og råber "Hop af alle sammen !" Jeg hopper hurtig af og Tjekita(min pony) Begynder at flippe lidt ud. Jeg kalder på kin mor mn hørte mig ikke. Hun spørger så lidt eftyer om jeg har brug for hjælp og jeg siger ja. Jeg kan høre der er nogle der råber at de ikke kan komme af over fra det ndet ridehus. Folk løber rudt og finder ud af om alle er kommet af. Min ridelærer råber også over i den anden ridehus at de skal komme af! Da alle er hoppet af, begyynder der er at komme nogle der kan lyse med deres mobiler. Min mor går med Tjekita og jeg finder min mobil og sætter blitz til. Jeg vilo gå hen til Tjekita men han kan bestemt ikke lifde lystet ! Efter 20 min. CA kommer der en store lampe op så man bare kan se lidt, og efter 45 min. ca. kommer der igen lys! Det var ikke kun på rideskolen der ikke var lys men mange andre steder ! Det var MEGA uhyggelig. Ingen kom til skade smiley

Har i oplevet noget lingenen ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MEGA uhyggeligt !
Kommentér på:
MEGA uhyggeligt !

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce