1.786 visninger
|
Oprettet:
Ny video med tölt (: {{forumTopicSubject}}
Mig og Hraunbúa har fået ny underviser, og har gjort os nogle fremskridt :b
Har lagt en video ind af lidt tölt fra forleden, så ta da et kig hvis I lyster xD
http://www.hestegalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=225677
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Heste: 5 Emner: 142 Svar: 1.290
Men tak ;D
sep 2007
Følger: 59 Følgere: 25 Heste: 4 Emner: 289 Svar: 3.656
Sidder du I en hest? Jeg troede man sad PÅ den
Meeeen! Ren tølt er nu bedst at sidde på ^^ det der ligner noget travtølt? Sådan sidder jeg i hvert fald også på min og det er ikke det bedste
nov 2008
Følger: 150 Følgere: 180 Emner: 397 Svar: 5.880
Ville arbejde mere med formen og i roligt tempo så hun kunne begynde at slappe mere af og bruge ryggen..
Men hun ser fin ud.. Minder meget om min egen Ofeig da jeg startede med hende
Held og lykke fremover.. Hun skal nok blive rigtig god engang..
dec 2006
Følger: 22 Følgere: 30 Heste: 2 Emner: 196 Svar: 1.507
Jeg skulle selv lige til at påpege, at det vidst var en Skotti 2! xD
dec 2006
Følger: 22 Følgere: 30 Heste: 2 Emner: 196 Svar: 1.507
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Heste: 5 Emner: 142 Svar: 1.290
Tak for jeres kommentarer, og vi fortsætter selvfølgelig arbejdet så godt som vi kan (:
Nu har jeg desværre ikke rigtig nogen video (men masser grimme billeder) fra den tid hvor hun har gået værst. Men så ville I i hvert fald kunne se fremskridtet, da det slet ikke lignede tölt på det tidpunkt, og hendes form var endnu værre men videoen er fra efter 3 gang jeg havde haft den nye undervisning her, så der er jo noget vej igen :b men i forhold til hvor dårligt hun gik, så er jeg glad for og stolt af arbejdet so far ;b
Men nu må vi se.. Hun er ikke helt ung mere, og først tilredet som 9 årig + aldrig blevet færdig gangsat.. Så det er noget af et projekt jeg har mig her, men jeg synes at det er spændende at arbejde med, og se hvor meget vi kan flytte os sammen, for hun er jo en fin hest (: men i hvert fald tak for jeres svar ;D
okt 2009
Følger: 40 Følgere: 38 Heste: 2 Emner: 39 Svar: 465
Ny video med tölt (:
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside