{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.491 visninger | Oprettet:

Besyndelig lille kat:) {{forumTopicSubject}}

Min dejlige lille Karla på halvandet år har nogle mærkelige tendenser til tider- det sidste nye hun er følgende: Hendes kattebakke står på badeværelset og ved siden af hænger de håndklæder vi bruger efter badet på knage. Hun er så begyndt på, at hive et håndklæde ned på gulvet og tage det med ind i kattebakken- helt ind i bunden(der er låg på bakken). Der er hverken tis eller afføring på håndklædet og tømmer bakken hver dag og der er masser af grus.. Nogle der aner hvorfor hun gør det?:)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Besyndelig lille kat:)
  • #2   5. dec 2010 Hehe kan heller ikke lade være med at grine af hende:) Noget andet som også er ret besynderligt er at når man kommer hjem fra en arbejdsdag og hun har været alene hjemme er hun så sindssygt glad når man kommer hjem og går helt i selvsving- og lige sikkert hver gang, så bliver hendes hale fuldstændig tyk og strittende, som katte gør når de f.eks. bliver bange- men det er hendes måde at vise hun er glad- bare lidt forkert rent adfærdsmæssigt;) Hehe, men ganske sjovt at hun har kæmpe tyk hale og spinder helt vildt:)

• #4   6. dec 2010 Lige præcis hvorfor din kat tager håndklædet med ind i sin kattebakke, kan jeg ikke give dig svar på (måske forsøger hun at sige, at det trænger til at blive vasket? *LOL*), men mine katte har også den der vane med at slæbe ting og sager med ind i bakken... dog mest legetøj såsom pelsmus mv.

Ind imellem er de bare sjove, de små banditter. smiley

• #5   6. dec 2010 Det er virkelig mærkeligt- jeg skifter den jo hver dag, så den trænger ikke til at blive skiftet... Og der er masser af grus:)

• #7   6. dec 2010 Hehe, ja lige præcis- man kan altså ikke lade være med at trække på smilebåndene:) Den med løber op af væggen- jep den kender jeg også! sådan en tur tager Karla hver eneste aften:) Hun kan løbe vandret to meter henad væggen, efter hun er hoppet ca. en meter op på væggen, hehe:) Fatter ikke en brik af, HVORDAN hun gør det:)

• #10   10. dec 2010 hehe, så er karla nok ikke den eneste mærkelige kat i hele verden:)

• #11   19. jul 2011 Min Rag doll mix plejer at ligge på dit bryst, hvis du smider dig på sofaen og så venter han med et halvt øje på, at du falder i søvn....
    Ret hurtigt vågner du ved at han smasker heftigt på din hage og har lavet små sugemærker på halsen af dig, men så snart du bevæger dig eller slår øjnene op, så trækker han hovedet tilbage, lukker sine øjne og spinder højlydt.
    Hvis du derefter "falder i søvn", så går han ivrigt igang igen.

Katja, en koksgrå dame med bestemte meninger, vil kun drikke vand af vinglas.

Havde en anden hunkat ved navn Julie engang, og hun ofrede ale mine hårelestikker til vandskålen og hamstrede slik under sofaen:-)

Kommentér på:
Besyndelig lille kat:)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce