{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
890 visninger | Oprettet:

Argh "kloge" mennesker ! {{forumTopicSubject}}

Ja er godt nok ved at blive træt af folk....

Jeg har nu ca. 5 gange fået stikpiller når jeg har været ude og gå med min hund.
De mener det er synd for min hund at den skal gå i det kolde sne... Jamen hvad fanden skal man så gøre hele vinteren, hvis hunden ikke må komme ud !!??

Hunde er altså ikke mennersker, som skal gå med sko...

Har da også et dækken til ham, men det får han altså kun på, hvis vi skal ud og gå længere ture. Synes ikke han skal have det på for 5 min. gåtur...

Hvad mener i, har folk ret i man burde pakke hunden ind i de verse sko og jakker, for at lufte den her i vinteren ???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Argh "kloge" mennesker !
  • #1   2. dec 2010 ALtså min hun er en blanding af Am. bulldog og dalmatiner.
    dvs han er hvid med SMÅ stortepletter.
    han er en "stor" hund, og han fryser altså ikke.
    og når vi er ude og gå ture ser det sådan her ud
    http://www.hestegalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=277464

dæknet er bare noget regn halløj, men når dte sner så meget som det gør nu og dre ligger så meget sne som der gør omkring mig, bliver han altså væk fra os fordi han er hvid så på med dæknet, han fryser på ingen måde

og når han bare er ude omkring ved gården og snuse lidt rundt har han intet på og han fryser altså ikke..

bed dog folk om at flette næbet og passe dem selv

• #2   2. dec 2010 Mich:

Lige præcis, han har også kun dækkenet på, hvis vi skal ud og gå langt. ignorere dem bare, for gider ikke til en diskussion om, hvad de mener er bedst for MIN hund =)

Og så lige super fin hund du har dig der =)

• #3   2. dec 2010 JA det er jo DIN hund og dig der kender den bedst.
    mangle folkmener dte forkert af mig at give ham dte på fordi han fryser jo ikke.
    sikkert men i finder ham selv når han er løbet en tur ud oi dne byde sne langt ude i marken.

og mange tak er ogs rigtig glad for ham

• #4   2. dec 2010 Ja nemlig. Hehe ja kender det godt vi havde en bomulds hund en gang, og han var også helt hvid. Så når der var sne, kunne vi heller ikke finde ham ude på markerne =)

Kan jeg godt forstå =)

• #5   2. dec 2010 i bund og grund burde andre folk bare lukke røven og passe dem selv

• #6   2. dec 2010 Helt enig!

• #7   2. dec 2010 Altså Nova hun fryser meget, så hun har en jakke på, og hun skal også have en der er tykkere, men sko det synes jeg ikke lige de skal have. Selvom jeg tit har tænkt at det må være vildt koldt for deres poter, så tror jeg hvis hundene selv kunne bestemme helst ville være foruden smiley
    Jeg har heldigvis endnu ikke mødt nogle "kloge" hoveder endnu smiley

• #8   2. dec 2010 Igor har tæppe på når vi er ude....
    Men han har jo heller ikk så meget pels..;o)
    Skal de bare ud på en lille tur er det jo alt efter hvilken hund det er om den skal pakkes ind...

• #9   9. dec 2010 Hehe pakkes ind.. Vi har en Sct bernhard på nu 8 mdr. Han bor ude i stalden hvor der er fri adgang til udendørs løbegård.. Han elsker at ligge ude i sneen og tumler rundt i det...
    Nu hvor jeg går hjemme løber han frit rundt på hele ejendommen fra morgen til aften. Vi tilbyder ham tit at komme med ind, men han står bare og kigger dumt på os. smiler
    Men omkring kl 17 når vi alle er færdige med vores gøremål udenfor, så vil han gerne med ind, men kan egentlig ikke rigtig finde ro fordi det er for varmt for ham..
    Så her er vist ingen problemer med at holde varmen.

Og helt ærligt så kan jeg altså ikke lade være at grine når jeg ser en totalt udstadset hund, med jakke, hat, trøje og sko. det set da komisk ud. griner..
    Men omvendt kan jeg sommetider forstå skoene, hvis man bor i byen og der er saltet overalt..

Kommentér på:
Argh "kloge" mennesker !

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce