890 visninger
|
Oprettet:
Argh "kloge" mennesker ! {{forumTopicSubject}}
Ja er godt nok ved at blive træt af folk....
Jeg har nu ca. 5 gange fået stikpiller når jeg har været ude og gå med min hund.
De mener det er synd for min hund at den skal gå i det kolde sne... Jamen hvad fanden skal man så gøre hele vinteren, hvis hunden ikke må komme ud !!??
Hunde er altså ikke mennersker, som skal gå med sko...
Har da også et dækken til ham, men det får han altså kun på, hvis vi skal ud og gå længere ture. Synes ikke han skal have det på for 5 min. gåtur...
Hvad mener i, har folk ret i man burde pakke hunden ind i de verse sko og jakker, for at lufte den her i vinteren ???
dec 2007
Følger: 33 Følgere: 134 Heste: 3 Emner: 475 Svar: 5.399
dvs han er hvid med SMÅ stortepletter.
han er en "stor" hund, og han fryser altså ikke.
og når vi er ude og gå ture ser det sådan her ud
http://www.hestegalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=277464
dæknet er bare noget regn halløj, men når dte sner så meget som det gør nu og dre ligger så meget sne som der gør omkring mig, bliver han altså væk fra os fordi han er hvid så på med dæknet, han fryser på ingen måde
og når han bare er ude omkring ved gården og snuse lidt rundt har han intet på og han fryser altså ikke..
bed dog folk om at flette næbet og passe dem selv
jul 2007
Følger: 81 Følgere: 72 Heste: 5 Emner: 464 Svar: 5.923
Lige præcis, han har også kun dækkenet på, hvis vi skal ud og gå langt. ignorere dem bare, for gider ikke til en diskussion om, hvad de mener er bedst for MIN hund =)
Og så lige super fin hund du har dig der =)
dec 2007
mangle folkmener dte forkert af mig at give ham dte på fordi han fryser jo ikke.
sikkert men i finder ham selv når han er løbet en tur ud oi dne byde sne langt ude i marken.
og mange tak er ogs rigtig glad for ham
jul 2007
Kan jeg godt forstå =)
dec 2007
jul 2007
maj 2006
Følger: 107 Følgere: 99 Heste: 3 Emner: 62 Svar: 954
Jeg har heldigvis endnu ikke mødt nogle "kloge" hoveder endnu
aug 2010
Følger: 6 Følgere: 4 Heste: 1 Emner: 2 Svar: 59
Men han har jo heller ikk så meget pels..;o)
Skal de bare ud på en lille tur er det jo alt efter hvilken hund det er om den skal pakkes ind...
okt 2006
Følger: 42 Følgere: 54 Heste: 7 Emner: 5 Svar: 46
Nu hvor jeg går hjemme løber han frit rundt på hele ejendommen fra morgen til aften. Vi tilbyder ham tit at komme med ind, men han står bare og kigger dumt på os. smiler
Men omkring kl 17 når vi alle er færdige med vores gøremål udenfor, så vil han gerne med ind, men kan egentlig ikke rigtig finde ro fordi det er for varmt for ham..
Så her er vist ingen problemer med at holde varmen.
Og helt ærligt så kan jeg altså ikke lade være at grine når jeg ser en totalt udstadset hund, med jakke, hat, trøje og sko. det set da komisk ud. griner..
Men omvendt kan jeg sommetider forstå skoene, hvis man bor i byen og der er saltet overalt..
Argh "kloge" mennesker !
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside