{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
617 visninger | Oprettet:

skal han ind... {{forumTopicSubject}}

HEj...

Jeg har en plag på 20 måneder... Han har en rigtig dejlig tyk og rigtig blød og skinde pels... MEn er det nok nu når de lover helt ned til 8-10 minus grader... Han står i løsdrift sammen med en del andre på hans alder... Men vil jo ikke ha han fryser eller blir syg... Måske jeg er lidt for meget hønemor... MEn han er min baby... Men skal han bare blive ude??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skal han ind...
  • #5   25. nov 2010 Okay... MEn vil jo helst undgå at at smide dækken på ham... Nu når han har en lækker vinter pels... Jeg ved bare ikke om det er nok...

• #9   25. nov 2010 Det er ham... De 4 sidste billeder der er i profilen er hvordan han ser ud nu... Tusind tak... smiley

• #14   25. nov 2010 Lad ham blive ude der er nogen af mine der også går i løsdrift, de lægger selv den vinterpels på som de skal bruge, så vær ikke så bange for det.

• #15   25. nov 2010 jeg har valgt at tage min plag ind fra løsdrift. Jeg er pyller overfor hende og ved hvor meget hun hader regn og blæst smiley Så egoistisk, har jeg det bare meget bedre når jeg ved hun står i sin varme boks.. Hun er osse en hest der elsker din boks og sover som en STEN det meste af natten. Så har det bedst med at hun kommer ind til aften.. Hun er så ude i ALLE dags timer uanset vejr.

Hvis jeg var dig ville jeg tage det som det kommer. Hvis løsdriften er go og hestene er venlige til at lade ham komme ind i læ, ville jeg vente og se.

• #16   26. nov 2010 Lad for guds skyld din lille baby blive ude!!
    Jeg har selv mine 2 føl fra Marts i løsdrift og de ser ikke skyggen af et dækken!! De har ad libitum wrap og græs på folden, godt nok under sneen ligenu, men den er der skam...Og de har sat fin tyk pels... Så er langt fra bekymret for de fryser....

Vi hestemødre har en tendens til at pylre om vores heste, især når de er små.. Lad være!! For hestens skyld i fremtiden, så lad dem være heste... Det kræver en god løsdrift, adgang til grovfoder, en harmonisk flok med en god fold.... Og du får en sund og stærk hest ud på den anden side =)

Kommentér på:
skal han ind...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce