{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ude i sneen med Kaninen? Må man det??
  • #1   25. nov 2010 Min er en ude kanin..
    JEg tager tit min med ud og leger i sne det elsker den! Men bagefter kommer den ind og tørre smiley

• #2   25. nov 2010 De er jo udedyr fra naturen - så ingen problemer i det - kan du sagtens gøre smiley
    Men ja, tag den med ind i varmen og få den tørret bagefter smiley

• #3   25. nov 2010 jeg har haft kaniner som jeg gik til kaninhop med, og sidste vinter da der var såå meget sne, hoppede jeg bare med dem i sneen. de var også ude i løbegårde selvom der var sne, og de elskede det. så det kan du sagtens smiley Du skal bare lige huske at vænne kaninerne til det hvis de ikke er vandt til til - altså de kan være ude ca 10 min eller sådan noget, og så kan du efter lidt tid øge tiden smiley

• #4   26. nov 2010 Tak for svaret alle sammen (:!.
    Min kanin bor udefor:D!.
    Men så hvis jeg tager den ud smelter sneen jo bare på den og bliver til vand og hvis jeg så tager den inde for indtil den er tør fryser den jo sikkert når den skal ud og vænne sig til kulden igen ? ;0

• #5   27. nov 2010 hvis du bare tørrer dens poter i et håndklæde, og måske også maven, så skal den nok klare det. Mine tog aldrig skade smiley Men selvfølgelig skal man lige holde øje med hvordan den tager det.

• #6   27. nov 2010 Jeg har haft min søde kanin: Tulle, ude i sneen i går og den elskede det :P!.
    Jeg gik der hen hvor der ikke var ret meget, altså det gik den næsten kun til poterne og så hoppede den rundt og frem og tilbage, hihi det var rigtig sjovt:D!.
    Så tog jeg min søsters kanin ude også : Playboy, han var mere vild med sneen end min var, haha XD han spurtede rundt og så stod han stille i sneen og, ja det var rigtig sjovt at se deres første gang i sneen :D!.
    Men det var kun 5 min. jeg havde dem ude.
    Jeg ringede til min kusine fordi der havde jeg ikke fået alle jeres svar men tak skal i have :D!.

Kommentér på:
Ude i sneen med Kaninen? Må man det??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce