{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
907 visninger | Oprettet:

Søger du ny pony? :-) {{forumTopicSubject}}

Så er her 5 gode bud på din nye bedste ven! smiley

Min rideskole har desværre besluttet at pga. for få elever lukker de rideskolen efter jul. Dvs. at alle hestene skal væk.

Og der er stadig 5 dejlige ponyer der mangler et hjem.. smiley

Smut
Hvid vallak på ca. 12 år så vidt jeg husker. En super springpony, og også meget dygtig i dressur. Kan sagtens gå til biddet, og lave diverse øvelser.
Han er en blanding af islænder og fjordhest. smiley
Han er superdejlig at ride, og er en pony med et rigtig godt sind.
Har selv reddet ham til undervisning, og han har altid været en af mine foretrukne.. Og udover det, så er han også meget smuk. Han har de dejligste øjne, og det sødeste udtryk..
Tag et kig på ham ->
http://images.hestegalleri.dk/uploads_alb_large_wm/5463337_l.jpg

Bam Bam
14-årig dressurpony.. En super pony for rytteren der gerne vil ud at starte dressurstævner.. Har ikke gået rideskole i særlig lang tid.. Min veninde red ham inden, og red stævner på ham osv, og han er virkelig bare en lækker sag. smiley
Har ihvertfald gået en LB med hende.. smiley
Ham har jeg også selv fået fornøjelsen af at ride, og det er bare skønt med en hest, der velvilligt går til biddet, men samtidig kræver ridning! smiley
->
http://images.hestegalleri.dk/uploads_alb_large_wm/5463399_l.jpg

Tex
Lille rød pony på 8-10 år, kan ikke lige huske det.. God allroundpony. God til børn. Kan sagtens gå til biddet, og er rigtig god i hovedet. Dejlige gangarter. Udsøgt galop! Aldrig før har jeg reddet en pony med så dejlig en galop.. smiley

Markus
Dejlig fjordhest som jeg ikke husker alderen på, men mener den ligger mellem 8-13 år. Så han er i sin bedste alder. Markus er en supersmuk vallak, med et virkelig kønt hovede. Han kan sagtens gå til biddet, og er dejlig at ride på. Ham har jeg også reddet på, og han er en fornøjelse at have med at gøre overalt. Superduper børnepony! smiley
->
http://images.hestegalleri.dk/uploads_alb_large_wm/5463407_l.jpg

Kori
Mørkebrun, 4-års, 1'er pony. Meget sød, men har vidst ikke været så meget i hænder. Har fået det indtryk af ham at han hurtigt knytter sig til én. Han har kun været inde i ponystalden en lille månedstid.. Og til at starte med ville han ikke som sådan snakke med mig. Men anden gang jeg var ved ham, var jeg alligevel ret interessant.
Han er ikke tilreddet, så hvis du gerne vil forme din egen pony, ville han jo være oplagt.. smiley


Det er lige de oplysninger jeg har om de forskellige ponyer..
Hvis du vil vide mere kan du kontakte mig over PB, og så kan du få kontakt til ejer. smiley

Jeg skal nok få taget nogen billeder af de to andre også.. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger du ny pony? :-)
Kommentér på:
Søger du ny pony? :-)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce