{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
884 visninger | Oprettet:

Konkurrence {{forumTopicSubject}}

Jeg tænkte, at det måtte være på tide, at der kom lidt mere gang i denne gruppe.

Derfor laver jeg her en lille "konkurrence", om at få sit billede som forsidebillede for gruppen.

REGLER:
- Du skal selv have taget billedet
- Billedet skal være med minimum 1 af hestene fra Toftegården.
- Skriv hestens navn
- Billedet skal være vandret - af hensyn til den ramme, sm billedet kommer til at sidde i.
- Max ét billede pr deltager
- Der skal linkes til billedet i denne tråd senest mandag d 22/11-2010 kl 14

Når tilmeldingsfristen er slut, laver jeg et album, hvor man kan stemme om hvilket billede, der skal være December måneds forsidebillede til gruppen.

Håber, I har lyst til at være med ;o)

(",) Jette N

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Konkurrence
  • #1   17. nov 2010 (link fjernet)

Navn: Uha jeg ved det faktisk ikke. Er der nogen der kan hjælpe? Det var det fjordhesteføl, der gik ude på folden til Niclas' 30 års fødselsdag i juní.

(",)

• #2   26. nov 2010 Skal man sende billedet til koonkurrencen herind? Og SKAL det være med heste, der står på gården nu, eller må det godt være heste, der har været pågården? smiley

Hvis det må det har jeg et forslag, der viser et idylisk øjeblik mellem mor Dixie og datter Anastaxia ude på den lille fårfold ved siden af ændernes indhegning :

(link fjernet) 17:58:37

• #3   1. dec 2010 PonyMorMig R

Det er egentligt op til Jer, hvad I kunne tænke jer at have som gruppebillede - bare det har noget med Toftegården at gøre ;o)

Jeg har indsat dit billede som gruppebillede og så prøver jeg at lave en ny tråd om noget tid, hvor man kan komme med forslag til billeder ;o)

(",)

Kommentér på:
Konkurrence

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce