{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
956 visninger | Oprettet:

Show på Roskilde Dyrskue 2011?? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.

Så er tiden atter inde, til at samle kræfterne og folk, der kunne tænke sig at deltage i et show på Roskilde Dyrskue 2011.

Selvfølgelig skal der var Dartmoor med igen i 2011!!

Endnu en stor tak skal lyde, herfra. For den store indsats i 2010 - jeg håber mange af Jer, har lyst at deltage igen...

Har I nogen gode ideer til et show, så meld endelig tilbage.

Der er fra Dyrskuet side lagt arbejde i et show, hvor det er børn der deltager (Wisti sidder med i udvalget og vender tilbage med nyt, så snart der er noget) Dvs. et show hvor de såkaldte krav, kan være mindre, så de unge piger og drenge bedre kan deltage. Det lyder som en god løsning for os

Et nyt tiltag fra Dartmoor foreningen, vil være; at Du skal være medlem af foreningen for at deltage i showet. Juniormedlem eller et særligt medlemsskab for showdeltager, til blot 100 kr. om året.
Mere om medlemsskab følger i nyhedsbrev og på hjemmesiden ( www.dartmoor.dk), samt til generalforsamlingen. Medlemsskab følger kalenderåret (de 100 kr. er givet godt ud, foreningen har nemlig lovet igen i år, at give tilskud til showbokse)

I første omgang, vil jeg gerne have besked fra dem, der kunne tænke sig at deltage.

Giv mig en melding snarest, om du ønsker at deltage.

På vegne af Dartmoor foreningen - showkoordinator Camilla (tlf. 22294917)

Husk: Jer der har muligheden, meld Jeres ponyer til dyrskuet. Så vi kan få et par hyggelige dage, med en stor Dartmoorudstilling.

P.S. Kender du nogen, der har en Dartmoor, eller en til rådighed, så giv en melding til mig.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Show på Roskilde Dyrskue 2011??
Kommentér på:
Show på Roskilde Dyrskue 2011??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce