Inspiration, nye idéer! HJÆLP! ;) {{forumTopicSubject}}
Ja Diamond og jeg er ved at køre træt i jordtræning.
Så vi mangler nogle nye idéer. Vi har ikke lavet så mange af de "basale og konkrete" tillidsøvelser og tolerancetræning da det ikke er nødvendigt for hende, hun tager alt helt roligt og er meget åben for nye ting, hun har allerede oplevet en masse. Og vi har skabt tillid til hinanden, bare på en anden måde, grunden til vi ikke har lavet så mange af de "konkrete og basale" øvelser er at de keder hende for meget, så hun "dropper" hurtigt ud af legen/øvelsen. Når vi så laver nogle svære øvelser som nogle tricks og sådan forstår hun det ikke helt og synes jo derfor at det også er kedeligt, dette har forårsaget at jeg egentlig ikke har lyst til at lave jordtræning med hende, for hun har ikke lysten, og derfor har jeg heller ikke. Men da hun snart skal have vokse pause (hun er kun 3) Vil jeg gerne kunne lave noget HMS/Groundwork med hende for at jeg holder vores daglige forhold ved lige og ikke kommer til at være for lidt sammen med hende, men jeg ved at hvis vores træning altid ender ud i noget dårligt gider jeg det ikke. så håbede lidt at i havde nogen idéer til nogle nye eller andre øvelser??
jan 2008
Følger: 140 Følgere: 128 Heste: 3 Emner: 13 Svar: 59
jan 2008
SÅ laver vi nogen af de "de 7 lege" Men der er ikke rigtig nogen af dem der interessere hende. Og så laver vi nogle stop når jeg stopper gå når jeg går løb når jeg løber og lidt noget tolerance træning med pressening (staves) og vand grav og sådan. Men hun keder sig bare?
jan 2008
Blogger
Følger: 296 Følgere: 341 Heste: 3 Emner: 378 Svar: 1.420
jan 2008
jan 2008
Inspiration, nye idéer! HJÆLP! ;)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside