Introdag til akademisk ridekunst 21nov {{forumTopicSubject}}
På søndag den 21. november kommer Maja Caspersen til Vejen og holder introkursus i den akademiske ridekunst.
Det vil foregå sådan, at deltagerne med hest får en 30 min. lektion hver, så holdes der frokost og Maja underviser i teorien bag den akademiske ridekunst/hendes anskuelse af træningen/omgangen med hestene, hvor efter hver deltager igen får en 30 min. lektion. Der tages selvfølgelig udgangspunkt i den enkelte hest og ejer, hvad I måtte ønske at arbejde med (f.eks. jordtræning og/eller ridning) og der bliver lagt en fremadrettet 'uddannelsesplan' for Jer hver især.
Maja har netop gjort opmærksom på, hun kan have 2 deltagere med hest mere med på kurset. Kurset henvender sig til Jer, der kender lidt eller intet til den akademiske verden og har lyst til at stifte bekendtskab med denne måde at træne og omgås sin hest på.
I kan læse mere om Maja på http://livsridekunst.dk/
og læse mere om kurset og de øvrige deltageres spørgsmål i denne tråd http://hestegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=664264
Pris for kurset inkl. moms og kørsel er 690kr ved 5 deltagere og 650kr ved 6 deltagere.
Er der nogen, der blot har lyst til at være med på en 'kigger', er det selvfølgelig også muligt. Teorideltagere kan være med hele dagen for 100 kr.
I skal selv medbringe forplejning til dagen samt en stol at sidde på i ridehuset og varm påklædning + tæpper. Til Jer, der deltager med hest, er det en god idé at tage kapsun, tøjler og/eller træningstov, pisk, longe + evt. longepisk med og så det udstyr, I bruger, når I rider, hvis I vil ride.
I prisen indgår en boks, I kan benytte til Jeres hest i løbet af dagen.
Kurset foregår på Esbjergvej 42, 6600 Vejen, pt. fra kl.10 til ca. 16.30. Disse tider bliver udvidet i hver ende ved flere deltagere med hest.
De 2 pladser til deltagere med hest ryger efter først-til-mølle.
Har I yderligere spørgsmål, kan I kontakte mig på 26202676.
Mange hilsner Louise
jan 2009
Følger: 136 Følgere: 145 Heste: 7 Emner: 470 Svar: 2.517
jun 2007
Følger: 19 Følgere: 20 Heste: 3 Emner: 7 Svar: 76
VI STARTER KL. 9.30 PÅ ESBJERGVEJ 42
aug 2008
Følger: 43 Følgere: 46 Heste: 5 Emner: 37 Svar: 1.158
jun 2007
jan 2009
Følger: 136 Følgere: 145 Heste: 7 Emner: 470 Svar: 2.517
Hvad så med hestene??? Jeg har jo HOPPE med... Hmmm... mon jeg så endelig finder ud af, om Cendi er i fol??!?!
jun 2007
jun 2007
Lige en sidste up date inden kurset i morgen (hvis nogen ikke har andet at lave en lørdag aften end at sidde på nettet... Haha).
Vi starter som bekendt med første lektion kl. 9.30 på Esbjergvej 42 (hos Horse Travel). Dagen ser ud som følger;
9.30: Pauline
10.00: Lenette
10.30: Signe
11.00: Mie
11.30: Rikke
12.00: Frokost og teori
13.00: Pauline
13.30: Lenette
14.00: Signe
14.30: Mie
15.00: Rikke
Der vil helt sikkert blivet rykket lidt ved tiderne i morgen, som dagen går, men deltagerne med hest skal være søde at være klar, når det er "Jeres tid", så Maja ikke skal stå og vente.
Jeg glæder mig rigtig meget og håber, vi som vanligt får endnu en super hyggelig og lærerig dag i hestens tegn!
:o) Louise
Introdag til akademisk ridekunst 21nov
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside