Ridetøj på mode, også i hverdagen! {{forumTopicSubject}}
Der er sikkert en del der har lagt mærke til at man i tøjbutikker kan købe tøj der minder mere og mere om ridetøj. Bukser, støvler, jakker, polo-shirts... ja modeverdenen er nærmest blevet besat af hesteverdenen! I frnkarig har man bl.a. til et hesteshow indgået et partnerskab med modeverdenen (eller noget i den stil)
På en måde er det jo egentlig fedt at modeverdenen langt om længe har fået øjnene op for dyr og natur, men hvad synes I? Ridetøj kan være flot på mange måder, men ville I tage jordpus på i byen? Lad os da lige få en lille hyggesludder omkring denne 'modedille'
Men men men, man kunne jo egentlig få en ret flot og anderledes fotoshoot ud, med sådan noget ridetøj. Det er i hvert fald værd at prøve
jan 2008
Følger: 99 Følgere: 203 Heste: 4 Emner: 433 Svar: 2.550
jul 2004
Følger: 98 Følgere: 94 Heste: 5 Emner: 146 Svar: 1.187
Og nogle gange når man siger højlydt "Gud de jo helt magen til mine ridebukser" skynder folk sig ind og tage dem af xD HAHAH!
sep 2008
Følger: 260 Følgere: 281 Heste: 1 Emner: 402 Svar: 6.285
Jeg synes ikke ridetøj er behageligt, og går ikke engang i det i stalden (sjældent), så jeg ville ikke gå med det i byen
Jeg synes det ser meget morsomt og lidt latterligt ud, hvis jeg ser nogen i centeret / supermarkedet i ridetøj. Det er OK i bussen/toget, men heller ikke mere
jan 2008
- Men hvis man skal hoppe i fuldt rideoutfit, skulle det enten være i stalden, til en fotosession, eller til noget specielt klæde-ud festival eller noget i den stil
Ja, jeg går også først og fremmest efter at tøjet er komfortabelt og pænt (efter min smag), mode eller ej, men nu kan jeg så godt lide noget af moden. Det er jo heldigvis ikke alt der ser kikset ud
apr 2007
Følger: 96 Følgere: 110 Heste: 4 Emner: 443 Svar: 8.280
Min veninde og jeg har lagt mærke til det ! og det er så grimt! xD
Man kan jo købe jodphurs (eller hvad satan de nu hedder), bukser der ligner ridebukser, jakke og veste der ligner dem man finder i ridebutikker .
- grinern vi ikke er de eneste der har lagt mærke til det xD
jan 2008
Ridetøj på mode, også i hverdagen!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside