520 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Hvad ønsker i"
Julegave ønsker; hvad ønsker i jer?
Hej alle. Jeg vil gerne høre, hvad I ønsker jer i år. Jeg sidder og er ved at lave min ønskeseddel, julen kommer jo med hastige skridt. Derfor er sedlen jo på sin plads at få færdig. Min liste...
Hej alle. Jeg vil gerne høre, hvad I ønsker jer i år. Jeg sidder og er ved at lave min ønskeseddel, julen kommer jo med hastige skridt. Derfor er sedlen jo på sin plads at få færdig. Min liste...
Skrevet af: MEP-Photo // WS i Portugal - 16. nov 2013
Julegave ønsker! Hvad ønsker i jer?
Hej HG! Jaa.. Er lidt tidligt på den, da jeg er kommet i julestemning :D Sååå, hvad ønsker i jer til jul? Jeg ønsker mig: Iphone. Springpony (Hvilket nok ikke sker, men man har da lov at håbe :...
Hej HG! Jaa.. Er lidt tidligt på den, da jeg er kommet i julestemning :D Sååå, hvad ønsker i jer til jul? Jeg ønsker mig: Iphone. Springpony (Hvilket nok ikke sker, men man har da lov at håbe :...
Skrevet af: Thea Voigt - 3. nov 2013
hvad ønsker i jer?
hvad ønsker i jer?:) ps- det behøver ikke være heste/ride ting:)
hvad ønsker i jer?:) ps- det behøver ikke være heste/ride ting:)
Skrevet af: Michelle L - 1. dec 2011
Spar penge på din forsikring
apr 2010
Følger: 221 Følgere: 186 Heste: 8 Emner: 197 Svar: 945
men altså .. :
springfortøj med sten.
Springgjord.
krydstrense.
regndækken.
Springsadel.
Bukser fra only.
kinglands bombejakke.
HMS tov.
ny mobil.
osv xD
nov 2007
Følger: 66 Følgere: 70 Heste: 7 Emner: 4 Svar: 786
Gavekort til Hööks (stævnetøj + læderstøvler)
Buet pandebånd, sort læder, lyserøde sten, str. Full (eks. http://www.hooks.dk/product.aspx?productid=390052&deptid=202&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC)
Professional Choice gamacher, pink str. Large (eks. (link fjernet)
Motions armbånd til iPhone ( http://store.apple.com/us/product/H2320ZM/A?n=iphone3&fnode=MTY1NDA0NA&mco=MTkyNzI5MjY&s=topSellers)
Christina Augilera Royal Desire (parfume)
Avril Lavigne Forbidden Rose og Black Star (parfume + deo)
Har været nød til at sætte links ind, hvis de gamle mennesker ikke kan finde ud af at tage ned i butikken, haha xD
*Skyldes salg af min elskede lånehest
dec 2007
Følger: 222 Følgere: 215 Heste: 3 Emner: 102 Svar: 735
Hvad ønsker i jer
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside