29. nov 2003 Følger: 22 Følgere: 177 Heste: 5 Emner: 484 Svar: 8.393
Dejlig dag, meget stolt {{forumTopicSubject}}
Min 4 års blev flyttet sidste weekend og har derfor holdt fri hele ugen for at falde til i den nye flok, samtidigt har hendes part der passede hende før flytningen ikke redet hende korrekt, så hun er lidt stresset og forvirret og hun mangler muskler..
Vi skal mest træne fra jorden ? lidt ture og skridt grundtræning her det næste stykke tid, så hun kan få muskler og tillid igen..
Men da jeg er en lidt nervøs ryter, så havde jeg brug for at komme på ryggen af hende, bare for at se at hun stadig acceptere det, så jeg ikke går og bliver mere og mere nervøs for om hun er blevet utryg ved rytteren..
Så hoppede op uden sadel (føler mig mere tryg uden, da jeg kan mærke den mindste spænding i hesten) og så skridtede vi ned af gårdens jordvej..
Ville kun have redet halvvejs ned og så tilbage, men så kom der en bil, og den holdt ind og vinkede os frem, så følte lidt at jeg var nød til at ride videre forbi, ellers skulle vi også skridte tilbage med bilen tæt bag os..
Men var jo ikke sikker på hvad hun sagde, da hun ikke er vandt til at passere biler på små smalle veje..
Men Emma var bare så dygtig.. gik lige forbi og kiggede næsten ikke på bilen.. der stod en trailer med noget plastik på, der stod vi lidt og kiggede og hun prøvede 1 gang at vende rundt, men kunne let holde hende med front imod den og efter at have kigget lidt, så gik vi videre
Det gik liiiidt stærkt på turen tilbage, men hun blev i skridt og kunne let lave parade, så det var ok.. nok mest fordi vi red forbi folden og flokken havde flyttet sig ned bagved så hun ikke kunne se dem..
Men var så stolt, synes hun tog det super pænt, når man tænker på at hun er ung og stedet er nyt, hun har aldrig været nede af vejen før..
Andre der er stolte af deres ungheste ??
jul 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 8
''Første'' gang vi red i grime uden saddel, og gjordt det efterfølgene
Det var så inden hun blev mærkelig i bagbenen :S
Men har aldrig elsket min hest så højt efter sådan nogle ture ;'')
Dejligt hun ikke har mistet tilliden til rytter ;D , læste dit indlæg med hendes tidligere låner, respektløst!
nov 2003
Følger: 22 Følgere: 177 Heste: 5 Emner: 484 Svar: 8.393
Ja utroligt som "små" ting kan gøre en hel ør af lykke og ja man elsker dem bare lige et tak ekstra de dage..
jul 2010
Følger: 49 Følgere: 44 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 48
nov 2003
Følger: 22 Følgere: 177 Heste: 5 Emner: 484 Svar: 8.393
•EA - Emma Albertsen&Arco• : Tak også et fint navn du har
jul 2010
Følger: 49 Følgere: 44 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 48
Dejlig dag, meget stolt
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside