{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til hoppe på 1½ år :D
  • #1   31. okt 2010 prøv evt at ros hende hver gang hun står stille... selv om der er 1 min eller 2 sek... og hver gang hun går siger du i en dyb tone NEJ og bakker hende er par skridt... så vil hun forstå at hun får ros hver gang hun står stille og modsat hvis hun går uden af ha fået lov ( i starten vil du skulle rose så snart hun står stille...selv 2 sek. til hun forstår hva det er du vil ha hende til og så vil der gå længere og længere tid mellem hun går) og sig komandoen h
    stå når hun står og du roser hende ...

det gjorde jeg med min som jeg havde rigtig mange problemer med at få til at stå stille... nu skal jeg bare sige stå hvis vi er ude og gå... så stopper hun på stedet :O)

• #2   31. okt 2010 Okay vil prøve det men når jeg siger stå så står hun også men går så bare videre bagefter!? :O)

• #3   31. okt 2010 så skal du bakke hende... altså press hende på bringen så hun går et par skridt baglæns... og så prøv igen :O)

• #4   31. okt 2010 Sig stå til hende, og hver gang hun rykker sig, så ryk hende tilbage. Det er meget vigtigt at hun bliver rykket tilbage hvor hun stod, også selvom det bare er et lille bitte skridt hun går smiley Husk at have masser af tålmodighed, og bliv ikke sur på hende fordi hun går. Bare bak hende tilbage uden at sige noget.
    Når hun så er blevet bakket tilbage så ros hende. Hvis hun står pænt stille i noget tid ( i starten er det fint bare hun står stille i 5 sekunder), så bed hende om at gå frem og gå så lidt rundt, og prøv at stoppe hende igen osv. smiley

• #5   31. okt 2010 Du kan også bruge en klikker når du træner m.dit plag med at stå stilde.
    Du siger stå og idet du siger stå skal du klikke og give godbid.
    Jeg trænede min tidlige hingst i at stå stille på den måde.
    Startede med : Klik gi godbid,klik gi godbid og så videre derefter gik vi et par skridt og så klikkede jeg igen og gav godbid et par gange.
    Jeg brugte ikke stemmen kun kropsprog og klikkeren.

• #7   1. nov 2010 jeg prøvede med en som også var urolig, at rykke den tilbage igen, det endte med at den troede man så bare skulle gå frem og tilbage hele tiden... fik dog heldet med mig da jeg bare prøvede med et "NEJ!" og derefter stoppede den. da den stod stille fik den ros...

Kommentér på:
Hjælp til hoppe på 1½ år :D

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce