trækker sig tilbage? {{forumTopicSubject}}
Min 2års trækker sig nogle gange tilbage i kæderne (sat fast i bægge sider af grimen, med sikkerhedskarbinhager), men hvad skal jeg lige gøre for hun ikke gør dette? køber jeg en meget stærkere grime, er det jo bare noget i hendes nakke der går i stykker istedet.
Jeg har prøvet det samme med mit føl, hun stod bundet i boksen, da hendes mor var ude at ride, og stod egentlig ganske pænt, indtil jeg tog min 2års ud af den anden boks. Hun nåede ikke mere end ud af boksen, så begyndte hun (føllet) ellers at trække. Det endte med en itu grime, og et sprunget træktov. Jeg havde en anden grime og nyt træktov og prøvede igen. det samme skete igen, den eneste forskel var bare at hun denne gang også væltede (skete ikke noget). Hvad skal man gøre i denne situation? Har kun haf hende bundet siden, mens der var andre heste, og her gør hun ikke noget! nogen der har et godt forslag?
julie
apr 2007
Følger: 30 Følgere: 43 Heste: 9 Emner: 398 Svar: 6.662
nov 2007
Følger: 66 Følgere: 68 Heste: 3 Emner: 3 Svar: 87
Rasmus er ikke normalt fræk men han er bom stærk. Det har efterhånden kostet en del træktove. Han løber ikke væk men bryder sig ikke om at være fast. Jeg binder ham så han hurtigt kan blive løsnet igen. Han står ALDRIG alene. Jeg har sat alt frem inden jeg går i gang.
Jeg håber det bare er tilvænding. I starten blev han også meget "æsel" argtig når jeg trak ham, men med et fat tag gik han igen men der er trækket jo også sluppet. Ofte er det jo sådan at når de står bundet kan de ikke bevæge sig lang før end at der er et nyt træk.
Godt spørgesmål så jeg kigger lige med, måske kommer der andre gode løsninger.
jul 2007
Følger: 77 Følgere: 69 Heste: 7 Emner: 106 Svar: 456
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 34 Emner: 2 Svar: 28
sep 2010
Følger: 15 Følgere: 14 Heste: 4 Emner: 22 Svar: 49
jun 2008
sep 2010
Følger: 15 Følgere: 14 Heste: 4 Emner: 22 Svar: 49
jun 2008
trækker sig tilbage?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside