{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
664 visninger | Oprettet:

Min største frygt, og største ønske... {{forumTopicSubject}}

I disse dage går jeg rundt med tankerne hængende ved denne helt fantastiske hest.. Conder, han er min drømme hest! Og jeg har for ca. 1 måned siden fået tilbudt at jeg måtte købe ham, og jeg ved at jeg aldrig vil finde en sådan hest igen, Han er alt hvad jeg ønsker, men han har nogle slemme ar fra fortiden... Man kan ikke gå ind i boksen til ham når man skal fodre ham, han går til angreb, fordi han flere gange er blevet banket, af nogle af de tideliger ejere. Og så er det ikke hvem som helst der kan håntere ham, vis man presser ham siger han fra. Han er bestemt ikke undskabs fuld, men han har bare prøvet så mange for færtelige ting at det er det eneste forsvar han har. Men han er den heste jeg vil ha' han har ALDIG gjord mig noget undt, han er en helt anden hest med mig, vi har et helt særligt forhold. Jeg kan gå ind i boksen til ham og han er tryk, jeg kan ride ham og vi elsker det! smiley Han er en helt særlig hest som jeg har knytte mig meget til og jeg tror på at jeg kan give ham så mange gode oplevelser at det vil overskygge de dårlige! Jeg tror på at han vil få et godt liv hos mig, jeg vil ofre alt for ham! i:
Vis jeg ikke køber ham vil han blive aflivet, da det vil være det eneste rigtige for ham, han er ikke glad som han er nu og jeg tror ikke han vil knytte sig til andre. og det sidter mig i en meget svær situation, for jeg ved ikke hvad mine forældre vil, de er på mange måder meget posektive men de siger også tit at vi går en lang vinter i møde... og jeg har 3 andre heste, som jeg andrig ville kunne bære at sælge... Men jeg ved bare at det vil være det rigtige at købe ham!.. men jeg ønsker ikke at presse dem..
Jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre og vælge..

Håber i måske kan komme med et løsnings forslag? i:

Der ikke noget jeg ønsker metre en at det bliver ham og mig, og der er ikke noget jeg frygter mere en at han skal slutte sit liv uden nogen sinde at have oplevet, kærlighed, tykhed og glæde..

Spar penge på din forsikring

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Min største frygt, og største ønske...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce