kys det, nu det satans liv {{forumTopicSubject}}
vi skulle været blevet ved at leve som vi aftalte, når du havde lyst, og aldrig uanmeldt.
men vi forelskede os, stormende i hinanden. og det var slet ikke nok bare at ses til tilfældig hygge.
vi flyttede sammen og hurtigt blev det hver dag, med alt hvad den byder os som mennesker. men jeg elskede dig.du sagde jeg var dit livs kvinde og at du sammen med mig kunne slappe af, og være dig.
og jeg har aldrig været i tvivl om at du elskede mig, på den plads på prioteringslisten som du gav mig.Jeg strittede imod, jeg ville højere op på din liste. Det fik dig til at føle dig ufuldkommen sagde du, du følte ikke du kunne tilfredsstille mig. men jeg elskede dig.
du faldt i, i favnen på en anden kvinde, jeg græd og du forsikrede mig om at der ikke var noget. du var så overbevisende, og jeg tilgav, og overhørte min mavefornemmelse, jeg elskede dig.
det var en hård tid, men vi blev stærkere og vi passede perfekt sammen, din krop var som skabt til min. jeg elskede dig.
så skete det igen, vores kommunikation gik i stykker, og jeg følte du glemte mig. jeg bebrejdede dig. og du faldt i favnen på hende der lyttede, jeg elskede dig.
først var det bare en chagon, til du indrømmede at det var mere end det. det gjorde så ondt, og min mavefornemmelse var tilbage. men du var overbevisende og jeg tilgav. jeg elskede dig.
vi fandt tilbage og var stærkere sammen end nogensinde før. vi startede et projekt sammen. du blev svag, og du dummede dig. jeg elskede dig.
du løj for mig, det tog mig 3 dage at finde ud af sandheden, og du smed mig ud. jeg elskede dig.
du hjalp mig med at finde en ny bolig, du ønskede ikke at jeg flyttede langt væk, du ønskede at have mig tæt på. og vi var tætte, meget tætte. jeg elskede dig.
jeg flyttede og jeg brugte det meste af min tid på at slikke mine sår. jeg græd og var ensom, og rædsensslagen for min fremtid, jeg havde aldrig stået på egne ben, det hele var usikkert. men jeg elskede dig.
jeg kæmpede for at finde en løsning, du ville ikke slippe mig, men ville heller ikke have mig. jeg kæmpede, jeg gik i lag med en coach, det gav mig meget. jeg elskede dig.
jeg nåede frem til at jeg måtte slippe dig, men du ville ikke slippe mig. du krævede mere og mere af mig, og jeg gav efter for jeg elskede dig.
jeg havde en indre kamp, jeg elskede dig, men jeg konfliktede i mine følelser og min forstand. holdt jeg virkelig så lidt af mig, at jeg tillod dig at gøre sådan ved mig. var det ikke flovt at jeg stadig elskede dig.
vi havde en fantastisk sommer og vi begyndte at tro på os igen. du var ærlig og gav mig ro i min mave, du fortalte mig sandheden og jeg var ikke tosset, jeg burde stole på min fornemmelser, for jeg havde ret og jeg elskede dig.
jeg husker ikke hvad der skete, men du overskred en grænse, en grænse du selv havde sat, og det gjorde ondt på dig, du blev jaloux og vi var igen hver sit sted. men jeg elskede dig
jeg hørte ikke fra dig i 3 uger, jeg var knust, jeg vente mig mod en ven, der på mange områder erstattede dig, men jeg elskede dig.
jeg lod mig flyde med min vens opmærksomhed, for ensomheden var så stor, og jeg vidste ikke hvor du var, jeg endte med at fortælle dig at jeg måtte videre. men jeg elskede dig.
jeg måtte æde min smerte og forsøge at komme videre med mit liv. og gemme dig, lige der hvor du rør mig mest. jeg fandt det nemmere, med min vens støtte. men du skubbede på. og jeg elskede dig.
du lovede bod og bedring, du ville pludselig det jeg drømte om, du havde fundet ud af at du elskede mig, der var ikke noget vi ikke kunne sammen, du elskede mig.
jeg stolede ikke på dig og jeg ville ikke ind i det igen, jeg var endelig kommet videre, og mit satans liv var blevet overskueligt igen. jeg havde fået gang i min fritid, mine tårer var sjældne, jeg red igen og fandt glæde ved hestene. jeg passede mit arbejde igen og jeg havde lært at kysse mit satans liv. men jeg elskede dig.
jeg overgav mig, for jeg elskede dig. jeg følte at du endelig havde flyttet mig op på din prioteringsliste, at du var klar til at elske mig betingelsesløst og vi havde igen en fantastisk sommer. vi snakkede sammen om alt, vi levede og livet var ikke så satans. ja vi skændes, men jeg følte vi igen var et. og at du elskede mig. vi havde en fantastisk ferie, vi var i udlandet og vi nød det. vi snakkede meget om igen at flytte sammen, men jeg stolede ikke på mig, og jeg opsagde ikke min lejlighed, min mavefornemmelse sagde at jeg skulle vente. men jeg elskede dig.
så sprang bomben, du kom hjem med en meget sørgelig og voldsom besked, og igen magtede vi ikke at tale sammen, og jeg følte jeg blev skubbet væk, og du følte du var tilskuer til det satans liv.
og lige nu er livet satans men vi kan kysse det sammen. jeg bliver spurgt om der er en anden, og nu kan jeg ærligt svarer, ja der er en anden. døden og jeg kan ikke hamle op med døden.jeg kan ikke tage din frygt fra dig, jeg kan ikke overtage din smerte, og jeg kommer nok aldrig til at forstå hvad der rør sig i dig, jeg kan forstå at du lige nu føler dig helt alene, i dette satans liv. den eneste der deler dine følelser er her måske snart ikke mere.
jeg er bange fordi jeg ikke kan hjælpe dig, fordi jeg kun kan være tilskuer til det satans liv, det er skræmmende at se dig være så lille og så bange og ikke kunne redde dig.
du har skubbet mig væk, og ja det virker måske som det nemmeste lige nu, og jeg kan godt forstå at du vælger sådan, for jeg er ikke nem at leve med, og jeg stiller for store krav, krav du ikke kan overskue lige nu, jeg frygter at jeg får dig skubbet helt væk. men samtidig sidder jeg med et satans liv, og jeg bliver nødt til at kysse det, jeg bliver nødt til snart at komme videre. jeg bliver nødt til at vælge at vi ikke skal være sammen mere, når du ikke kan.
jeg må videre. jeg må kysse det satans liv
jul 2008
Følger: 50 Følgere: 63 Heste: 9 Emner: 136 Svar: 1.499
aug 2008
Følger: 54 Følgere: 64 Heste: 6 Emner: 124 Svar: 9.555
men snart må jeg tage en beslutning og lærer at kysse mit satans liv
jul 2008
Jeg har selv en gang tilgivet for meget, og måttet tage en beslutning. Jeg kyssede livet, og det er slet ikke så satans endda.
apr 2007
Følger: 231 Følgere: 264 Heste: 43 Emner: 31 Svar: 164
Hvor er det godt skrevet.
aug 2008
træk bare vejret malene, det må du godt, det gør jeg i hvertfald
apr 2006
Følger: 183 Følgere: 282 Heste: 11 Emner: 39 Svar: 2.800
Håber det hjælper dig lidt at få dine følelser skrevet ned... Livet er ikke altid nemt og det er en stor ting at kunne tilgive, Men man kan osse tilgive for meget... Kender det... Har gjort det mange gange, og har endelig indset at jeg har det bedre uden at være tæt knyttet til den person...
Håber du finder svar...
jul 2008
Det er svært at tackle, især hvis de ikke har overskud til at rumme andre, for så er det svært at hjælpe eller støtte. Men man kan støtte bare ved at være der, på deresprimisser. Men det er en svær situation.
aug 2008
aug 2008
apr 2006
Følger: 183 Følgere: 282 Heste: 11 Emner: 39 Svar: 2.800
Håber du klarer den:-)
aug 2008
jeg sidder heldigvis ikke med frygten om jeg kan klarer mig selv eller hvor jeg skal bo. det er der styr på denne gang og han har jo lært mig at jeg sagtens kan klarer mig selv.....
jeg elsker ham ikke fordi jeg har brug for ham. jeg har brug for ham fordi jeg elsker ham
okt 2007
Følger: 33 Følgere: 29 Heste: 2 Emner: 36 Svar: 754
Men ja, du kender jo allerede min mening
aug 2008
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Heste: 8 Emner: 13 Svar: 66
god bedring med hjertekvælerne
kys det, nu det satans liv
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside