{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
767 visninger | Oprettet:

Video konkurrence - Pladseringer! {{forumTopicSubject}}

Så, nu har jeg kigget lidt på jeres meninger og besluttet, hvilken rækkefølge finalisternes videoer kommer i.

På 4. Pladsen: Video nummer 3.

Kritik;): Jeg er VILD med musikken! "Bumpy Ride" af Mohombi - STORT SMIL, hver gang jeg hører den!
Det er fantastisk godt sprunget! Jeg er selv "begynder" inden for springning, så jeg ved, hvor svært jeg selv har ved, at ride lige på, få afstanden til at passe, bruge al pladsen, for slet ikke at tale om, at din pony lander i rigtig galop, hver gang! Det tager jeg hatten af for! Smiler:)
Star virker totalt cool og er tydeligt meget lydhør selv i sidepull:) Flot! Det billede, hvor I springer (flyver over!) den brune forhindring er virkeligt fedt! Jeg tænker helt sikkert - Dét vil jeg også gerne kunne en dag:D
Længden af videoen er også lige tilpas. Alt i alt en video som jeg helt sikkert vil vende tilbage til igen og igen (Har allerede set den 5 gange he he):)
Grunden til, at den havner på 4. pladsen er udelukkende, at den måske ikke helt opfylder de forventninger/mål jeg havde for konkurrencen:) Springning er fedt - især når samarbejdet er i top, som hos jer to - men det var mere sådan heste/menneske omgang/venskab osv. jeg sigtede efter:)
Tusind tak fordi du meldte dig til konkurrencen:)
Håber du deltager igen, hvis jeg skulle finde på, at lave flere konkurrencer:D

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Video konkurrence - Pladseringer!
  • #1   28. sep 2010 På 3. Pladsen: Video nr. 2.

Kritik;) Virkeligt FLOT arbejde. Der er virkelig lagt noget tid i den her video:D Og kravene er godt opfyldt. I to er virkelig Perfekte SAMMEN!
    Jeg elsker vekslen mellem fotos og video, det er tydeligt at se, at du elsker, respekterer og stoler på din pony, og at hun stoler på dig og er tryg ved dig:)
    Grunden til, at videoen er havnet på 3. pladsen er lidt en kombination af nogle småting, der kunne forbedres, hvis du ønsker mere publikum til din film:)

A: Drop teksten - billederne taler tydeligt for sig selv:)
    B: Se om du kan lave en glidende overgang fra det ene musik stykke til det næste, så der ikke opstår et "black hole" he he midt i det hele;)
    C: Slet alle de uskarpe billeder og brug kun de enkelte billeder én gang.
    D: Kort den lidt ned. Jeg troede jeg havde taget højde for alt da jeg lavede konkurrencen, men jeg glemte vist at sætte en min/max tidsgrænse på:) Kort den ned til omkring 5 minutter - så er den lige i øjet!

Musikken er måske ikke alles smag - men når man kommer til at lytte er den faktisk god - især etteren. Bedste element i hele filmen, er hvor du første gang slipper "tøjlen" og bare følger med i galoppen. Dér går musikken og jeres totale ro og harmoni op i en højere enhed...

• #2   28. sep 2010 På 2. Pladsen: Video nr. 1.

Kritik;) Virkelig dejlig film:) Elsker musikken - den er FANTASTISK!
    Grunden til, at videoen havner som nr. 2, er sådan set kun små detaljer;)
    F.eks. Ville det give budskabet større vægt, hvis du delte teksten op ex: ...If you really love someone...
    ...set it free...

...If it comes back to you...
    ...its truly yours...

...If it dos´nt...
    ...it never was...

Ellers er der kun én ting jeg kan sætte en finger på;)
    Lav den lidt længere. Omkring 3 minutter. Lidt mere leg f.eks. Så er den lige i skabet!
    Flot Lavet!¨

He he... Min pony ville proppe sig med græs, hvis hun blev sluppet løs dér. Hvis jeg skulle have hende til, at forlade græsset, så ville jeg nok blive nødt til, at diske op med noget virkeligt lækkert foder;)

• #3   28. sep 2010 Vinderen er;) Ha ha...
    Ja, det har I jo nok regnet ud allerede!

Video nr. 4.

Tilykke!!! smiley

Kritik;) Lige i skabet! Lige sådan noget jeg havde tænkt mig:D Eneste kritik er at filmen er lidt "blurry" indimellem - især fra én scene til en anden, men musikken er Perfekt! Elsker den! "Lord Of The Rings" STYRER FOR VILDT! HA HA HA...

Tillykke med sejren og den flotte video:)

Der kommer ét stk. præmie til jer med posten (Lige så snart vi har rundet den 1. Skal lige have lidt penge til postmanden he he...)

Nu må I love at passe godt på den, det er én af mine yndlinge:)

Tak for jeres indsats.

Knus Heidi

• #5   29. sep 2010 Tillykke til alle smiley

• #6   29. sep 2010 Neej vi har vundet smiley Tusind tak !

Kommentér på:
Video konkurrence - Pladseringer!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce