Gruppe introduktion {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen, og velkommen til 'Model for Fashion og Fun'
Grunden til denne gruppes oprettelse er at en masse piger lægger et såkaldt 'ego-album' ud på Hestegalleri.dk, og da mange af dem, selvom de sikkert ikke vil indrømme det, har en drøm om at blive mode eller bare godt kan lide at få taget billeder, har jeg nu oprettet denne gruppe som mødested for en masse af os ''Model-dreamers'', og selvfølgelig de heldige af os som allerede har startet en model-karierre
Gruppens formål er at give hinanden idéer, støtte og vejledning i jagten på en model-kontrakt, eller et model-job. Debutanter og 'dreamers' kan spørge efter råd og vejledning, lufte deres bekymringer, succeser og eller 'prøveshots', de erfarende modeller kan uddele viden, dele oplevelser med os og spørge efter respons i evt. model-konkurrencer. Og selvfølgelig er alle velkomne til at linke til evt. 'ego- og model albums'
Alle indlæg skal relatere til gruppens hovedemne: Models & Fashion
OFF TOPIC emner er ikke tilladt!
For at få reglerne helt på plads, har jeg kopiret gruppens regelsæt ind her:1. Ordentlig opførsel generelt! VIGTIGT!
2. Ingen racistiske eller på anden måde stødende kommentarer!
3. Kommercielle indlæg er ikke tilladt
4. OFF TOPIC FORBUDT! (alt der ikke relaterer til mode og fashion)
5. Konstruktiv kritik.
6. Ordentlig og anstændig tone.
7. Selvom tonen skal være høflig her i gruppen, skal du alligevel være forberedt på konstruktiv kritik. Undgå at spørg efter andres mening med mindre du ved, du kan modtage det.
Til sidst vil jeg også relatere til gruppens model-fotografer. Mange af jer elsker sikkert at tage billeder, som det nærmest er blevet en fælles hobby på HG. Nogen af jer har sikkert allerede prøvet at fotografere modeller på professionel plan, mens andre måske har haft en venskabelig fotosession med en veninde. Uanset på hvilket niveau I fotografere, er I velkomne til at spørge efter råd, uddele erfaring og viden, dele idéer, offentliggøre evt. fotosessions og hvad der ellers måtte falde jer ind.
Ser frem til en god og blomstrende gruppe med en masse af jer model-talenter
- Hvis I har nogen spørgsmål eller noget på hjertet er I velkomne til at skrive :b
Kh. Anna-Sophie
jan 2008
Følger: 99 Følgere: 203 Heste: 4 Emner: 433 Svar: 2.550
Spørge efter support*
apr 2008
Følger: 94 Følgere: 95 Heste: 3 Emner: 78 Svar: 538
jan 2008
Lyder godt. Vi har også brug for nogle fotografer - det er jo jeres expertise vi til dels bør hæfte os ved + I kan også få muligheden for at snakke sammen, jer model-fotografer, omkring dette emne uden indblanding af andre emner
jan 2008
jan 2008
- Har lige kigget dine billeder igennem. De er rigtig flotte Lægger lige en kommentar derinde når jeg får tid (sidder midt i en time) :b
sep 2008
Følger: 260 Følgere: 281 Heste: 1 Emner: 402 Svar: 6.285
Gruppe introduktion
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside