Lykkelig forfra - og tak for det!! {{forumTopicSubject}}
Efter et års fravær fra hesteverdenen grundet 1. stk barn er jeg endelig blevet inspireret til at komme i gang igen - lige det jeg trængte til! Så tak til Jer alle. Hvor er det fedt at der findes mennesker som Jer der sætter en standard for god hestehåndtering, hestesyn og bare rigtig god etik omkring omgangen med heste - jeg ville ønske alle børn/unge fik mulighed for at komme i berøring med gode forbilleder, i den læring, der sker og som vil præge deres måde at se andre væsner på. Ydermere er det fantastisk at finde et forum hvor man bliver mødt lige der hvor man er, så små sejre får den STORE plads og anerkendelse, der igen driver værket og giver glæde... og til sidst spreder det gode budskab...
apr 2007
Følger: 59 Følgere: 54 Heste: 4 Emner: 49 Svar: 259
Jeg kunne ikke være mere enig. Det kunne være skønt, hvis børn og begyndere fik mulighed for at lære denne tilgangsform og arbejdsmetoder til hestene!
Kram Heidi
jan 2009
Følger: 136 Følgere: 145 Heste: 7 Emner: 470 Svar: 2.517
aug 2007
Følger: 110 Følgere: 97 Heste: 3 Emner: 352 Svar: 7.756
aug 2008
Følger: 43 Følgere: 46 Heste: 5 Emner: 37 Svar: 1.158
Fantastisk forening! Og super dejligt med så mange arrangementer! Lærerigt og spændende!!!
jun 2007
Følger: 19 Følgere: 20 Heste: 3 Emner: 7 Svar: 76
mar 2010
Følger: 18 Følgere: 18 Heste: 3 Emner: 59 Svar: 120
Vores mål i styregruppen/ klubben er at få en ungdom/ børne afdeling, så ikke alt er baseret på foderforedag m.m som vil kede børn og unge. Så hviis har ideer til denne form, så sig endelig til!
Lykkelig forfra - og tak for det!!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside