760 visninger
|
Oprettet:
Hjælp til idéer! :) {{forumTopicSubject}}
Hej alle i gruppen!
- Jeg og min mor har en 3-årig frieser, hun skal til og lære noget mere fra jorden af.. Men hvilke ting skal jeg lave med hende??
- Vi er ikke begyndt at tilride endnu, da hun langt fra er færdig med at vokse, så derfor venter vi lige et år mere, eller i hvert fald til hun er vokset lidt mere..
Kom med nogle gode råd? Jeg kan virkelig godt bruge det..
mvh. Mia..
jun 2009
Følger: 55 Følgere: 56 Heste: 4 Emner: 12 Svar: 84
aug 2006
Følger: 31 Følgere: 29 Heste: 2 Emner: 1 Svar: 52
aug 2006
Følger: 31 Følgere: 29 Heste: 2 Emner: 1 Svar: 52
(link fjernet)
jun 2009
Følger: 55 Følgere: 56 Heste: 4 Emner: 12 Svar: 84
jun 2010
Følger: 80 Følgere: 77 Heste: 9 Emner: 14 Svar: 445
Ja undskyld men kommer alså til at grine lidt af ham der du henvender til har set en del af hans vidoer Jeg rider selv på Rideskolen for Akademisk ridekunst i havreholm og må indrømme at jeg kan høre Bent Branderups stemme i mit øre når jeg ser de der videoer.. Han siger at vi skal passe på de der akademisk ridekunst look a like. Der er for mange mennesker der har været på et enkelt eller to af hans kurser og tror de er Akademisk ridekunst undervisere Problemet er bare for mange misforståelser. Det var derfor Bent ændrede sit klassisk dressur til akademisk ridekunst for alle tog lidt af hans og blandede det rundt og pludselig var den klassiske dressur meget andet end det Man kan via Bents hjemmeside se hvem der er uddannet til at uddanne Ikke at sige at Henrik kun laver lort for det gør han ikke men der er bare nogle ting der er helt ved siden af den akademiske og hans vej til kabriole bliver ikke den akademiske kabriole som ud fra han hjemmeside er det han rider
Hjælp til idéer! :)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside