{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
760 visninger | Oprettet:

Hjælp til idéer! :) {{forumTopicSubject}}

Hej alle i gruppen! smiley

- Jeg og min mor har en 3-årig frieser, hun skal til og lære noget mere fra jorden af.. Men hvilke ting skal jeg lave med hende??

- Vi er ikke begyndt at tilride endnu, da hun langt fra er færdig med at vokse, så derfor venter vi lige et år mere, eller i hvert fald til hun er vokset lidt mere..

Kom med nogle gode råd? Jeg kan virkelig godt bruge det.. smiley

mvh. Mia.. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til idéer! :)
  • #2   31. aug 2010 Tusind tak smiley Det vil jeg helt klart prøve..

• #3   1. sep 2010 horsemanship evt. tag på nogle kurser, hvis det er noget i vil bruge både tid og penge på. der er foreksempel ute lehmann, som underviser i "træet" hvor du starter med roden (grundlæggende ting fra jorden og hvad man nu syntes skal være bedre osv), så stammen (hvor du rider), derefter kronen (tricks og ekstra ting) man lærer rigtig meget! du kan vælge og have din hest med, så du bliver rettet og bliver vist hvordan det skal gøres. og så kan du også være med som tilskuer, det koster ikke nær så meget. og der lærer man også utrolig meget!

• #4   1. sep 2010 har lige været på hendes hjemmeside, og kan se hun har lavet det om siden jeg var på hendes kurser. det hedder nufundament, harmonie og kronen. men tag et kig på hendes hjemmeside og læs om det. det er nu meget spændene hvis man interresere sig for det smiley

(link fjernet)

• #5   1. sep 2010 Tusind tak for det:) Kigger mig lige frem.. Men i hvert fald mange tak for jeres opbakning! Hvis man kan sige sådan, endnu engang tak - begge 2 smiley

• #6   3. sep 2010 Camilla - Med Barock'er - vejl. i trickstræning.
    Ja undskyld men kommer alså til at grine lidt af ham der du henvender til har set en del af hans vidoer smiley Jeg rider selv på Rideskolen for Akademisk ridekunst i havreholm og må indrømme at jeg kan høre Bent Branderups stemme i mit øre når jeg ser de der videoer.. Han siger at vi skal passe på de der akademisk ridekunst look a like. Der er for mange mennesker der har været på et enkelt eller to af hans kurser og tror de er Akademisk ridekunst undervisere smiley Problemet er bare for mange misforståelser. Det var derfor Bent ændrede sit klassisk dressur til akademisk ridekunst for alle tog lidt af hans og blandede det rundt og pludselig var den klassiske dressur meget andet end det smiley Man kan via Bents hjemmeside se hvem der er uddannet til at uddanne smiley Ikke at sige at Henrik kun laver lort for det gør han ikke men der er bare nogle ting der er helt ved siden af den akademiske og hans vej til kabriole bliver ikke den akademiske kabriole som ud fra han hjemmeside er det han rider smiley

Kommentér på:
Hjælp til idéer! :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce