{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
799 visninger | Oprettet:

jagter mordax ja eller nej {{forumTopicSubject}}

ja jeg skal lige starte en lille jagt på jeppe men burde man ride med mordax når man skal starte jagt jeg har ikke tængt mig at spinge alle spring bare et par stykker også elers bare ride med for at få oplevelsen så hvad vil i vælge jeg har lige så lige for 14 dage siden fået nye sko på så vil være lidt træt af og skulle have ny på igen så kan man ride uden mordax så vil jeg fortrække det
hilsen mara

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jagter mordax ja eller nej
  • #1   30. aug 2010 dimser til at sætte åpå skoen så hesten står bedre fast ved græs og is

• #2   30. aug 2010 Tror det kommer lidt an på hvordan din hest står på benene. Jeg har lige startet jagt igår, uden mordax, og det gik fint. Terrænnet var rimelig blødt. Men det gik ok.

Jeg vil også sige det er alt efter vejr og årstid. Jo blødere jorden er jo nemmere er det at glide. Hvad enten du springer eller ej. det gik pænt stærkt igår, og når vi kommer rundt i et sving så er det nemt at glide hvis der er blødt.

• #3   30. aug 2010 Jeg overvejer mordax når vi kommer længere ind på efteråret. Min hest er lidt en klods major.

• #4   30. aug 2010 han plajer at være god til at stå fast han snupler men det også det eneste der er her i sep jeg skal starte på ham

• #5   30. aug 2010 vil oss sige at det kommer an på årstiderne, og på hvor blødt terrænet er. for skal i ride på for meget asfalt er mordax vist ikke for godt smiley

• #6   31. aug 2010 Vi red i rimelig blødt terræn i søndags, og min vallak som ellers kan falde over et græsstrå stod faktisk rigtig godt fast. Han skred en enkelt gang med et bagben i et sving, Men ellers havde jeg ikke problemer.

Dog var der to andre ryttere der måtte bide i græsset da jorden var fedtet. Men ingen kom til skade.

De lover jo lækkert tørt vejr nogen uger her i september, så det kan jo være at jorden er fin og fast når du skal ride din jagt. Og så vil jeg sige drop mordax.

Kommentér på:
jagter mordax ja eller nej

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce