hvad er jeg værd...? {{forumTopicSubject}}
Jeg har efter stor overvejelse valgt at tage heste/pony'er i tilridning. en hvad er min træning værd.
Vores pris for opstaldning hedder 1200,- inkl mere eller mindre alt.
Jeg skal selvfølgelig tilride hesten, men lige i mit nuværende tilfælde også stå for alt daglig pasning.
MIn tilridning vil foregå i samarbejde med hesten, og vi skal følges ad hele vejen. Vil hellere tage lidt længere tid, og hesten så er helt fortrolig med det vi laver.
Jeg har tilredet adskillige heste, der iblandt, min egen araber, galopheste, mm. Og jeg synes selv, jeg gør et rigtig godt stykke arbejde.
Havde selv tænkt lidt på 2500 kr inkl opstaldning. Og så er der træning mere eller mindre hver dag.
Puha, synes det er sværdt, og ville næsten gøre det gratis for alle, men det kan jeg simpelthen ikke....
Gode råd, er meget velkommende...
aug 2007
Følger: 110 Følgere: 97 Heste: 3 Emner: 352 Svar: 7.756
jun 2006
Følger: 250 Følgere: 231 Heste: 8 Emner: 162 Svar: 2.258
sep 2006
Følger: 224 Følgere: 213 Heste: 27 Emner: 129 Svar: 801
dec 2008
Følger: 84 Følgere: 84 Heste: 3 Emner: 184 Svar: 612
Jeg gør det absolute ikke for pengenes skyld, og hvis jeg skal tænke på min timeløn, så kan det ikke betale sig, men gør det, da det er min hoppy, og jeg gerne vil have endnu mere erfaring.
jan 2009
Følger: 136 Følgere: 145 Heste: 7 Emner: 470 Svar: 2.517
Susan tager eksempelvis kun 5600 pr mdr.. og hun har mange års erfaring, top-placeringer og efteruddannelse bag sig. Så, man skal også passe på at komme for højt op, fordi man så, som hesteejer lige så godt kan tage en top-træner. Mener at Henrik Høpner kun tager 4500 - og han er berider (han var lige den eneste jeg kunne komme i tanke om)...
Så det ER svært. Men lad din pris følge 'mund til øre', så er du sikker på, at det er dit rygte der gør arbejdet for dig...
dec 2008
Følger: 84 Følgere: 84 Heste: 3 Emner: 184 Svar: 612
Vi blev enige om en pris der hedder 2500,- inkl alt.
Det hun synes var et plus hos mig, og som nok finder ved de fleste andre herinde, var at man gør det i et tempo, og på en måde så hesten kan følge med, og ikke bliver tvunget for hurtigt frem.
Hun var blevet anbefaldet at sende den på Kolding rideklub, hvilket hun blankt havde nægten, da hun ikke kan lide deres metoder og fremgangsmåde ved til tilridningen.
jeg valgte at sætte prisen her, og så lade den stige i takt med erfaringer og uddannelse. Og selvfølgelig kun hvis resultatet følger med...
Og ja, hold op det er svært at vurdere sig selv...
hvad er jeg værd...?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside