{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
701 visninger | Oprettet:

Hjemmesider hvor man kan "møde" andre? {{forumTopicSubject}}

Kan i nævne mig nogle hjemmesider (ikke facebook og datingsider) hvor man kan få venner/veninder. Det behøves ikke at være hestesider.

Føler mig efterhånden rimelig ensom, da jeg mere eller mindre ingen veninder har, og mangler nogle at kunne snakke med alt mellem himmel og jord med.

På forhånd tak.
~Lotte

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjemmesider hvor man kan "møde" andre?
  • #1   24. aug 2010 Jeg har heller ikke så mange veninder. Jeg kender til gengæld mange drenge iforbindelse med mit arbejde. Så jeg tilbringer 90 % af tiden sammen med menn og drenge så har lidt samme problem at jeg savner nogle og snakke med.

Jeg ved de de har et forum der man kan søge venner inde på Hestenettet. Jeg skrev engang der inde men fik ikke ret meget respons fra folk der boede i område. Jeg syns det bliver svært at holde kontagt hvis man bor så langt væk fra hverandre da det er svært at mødes. Men du kunne måske i deres forum eller søge i forum her på HG smiley

• #2   24. aug 2010 For mig er jeg ligeglad med hvor i landet vedkommne bor. Det vil bare gør et evt. besøg det hyggeligere. Fordi man ikke kender det område man så skal hen til og derfor lærer noget nyt på den måde. :O)

Men tror jeg vil prøve den på hn.

• #3   24. aug 2010 ved desværre ikke lige hvor man finder den slags på nettet.

men jeg kan da se at jeg ikke bor så langt fra dig smiley bor i rødkærsbro

• #4   24. aug 2010 jeg googlede lige engang og fadt

seh.dk (send en hilsen)
    friendsmaker.org
    singleparrent.dk
    singleplus.dk

god fornøjelse med det :o)

• #5   24. aug 2010 jeg bor godt nok i Sønderborg, men min mor bor mellem Hammel og Randers, så jeg kommer da af og til i det midt- og østjyske smiley så jeg er da frisk på at lære nye mennesker at kende?
    Hvis du har lyst, så smid bare en PB

• #6   24. aug 2010 Måske hellere deltage i nogle arrangementer også?
    Jeg har fået nogle rigtig gode veninder via Randers JYRAK studiekreds (noget katte halløj) og katte udstillinger :o) og så også lært nogen at kende via en katteforum-hjemmeside (kattegale.dk). Men det at deltage i noget fælles omkring en interesse synes jeg ofte gør at man møder nogen man klikker med :o)

• #7   24. aug 2010 Hvad med Jubiichat.dk
    Det er en meget hyggelig chatside ombord på et "skib":-)
    Der er mange chatrum incl en hestechat:-)
    Det er IKKE en datingside men en chatside, der er dog et dating dæk på skibet:-)

• #8   24. aug 2010 Jeg har lidt samme problem, og synes efterhånden det er svært at møde nye venner når man ikke er under uddannelse mere...
    Jeg er klar på at snakke, bor selv i Randers, er nyuddannet bioanalytiker, pt uden job. Har en Islænder, men er også interesseret i større heste.. Samt mange andre ting der IKKE har noget med heste at gøre...
    Mange hilsner Tina

Kommentér på:
Hjemmesider hvor man kan "møde" andre?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce