1.832 visninger
|
Oprettet:
Online butikker - gode oplevelser {{forumTopicSubject}}
Her er et par online butikker jeg har handlet i, og hvor det har været en god oplevelse.
www.Horze.dk
www.Rideudstyrslageret.dk
www.Horsehouse.dk
www.Hooks.dk (flere gode oplevelser, dog også et par mindre gode).
www.Borjes-tingsryd.se
har i gode oplevelser med andre butikker er i meget velkommen til at tilføje dem til listen her.
sep 2006
Følger: 53 Følgere: 48 Heste: 3 Emner: 25 Svar: 270
(UDENFOR DK) ANBEFALES DocHorse.com, Xtreme HURTIG levering, taget betragtning i at tingene kommer enten fra Holland eller England. Har max ventet i 3 arbejdsdage! - Dog var det mærkeligste at det ikke var postvæsnet, eller andet fragt firma det anbragte det på adressen, men en ung gut i den dyreste BMW ? Hehe..
Hellesrideudstyr.dk = Ingen dårlige ting!
jul 2005
Følger: 85 Følgere: 82 Heste: 7 Emner: 303 Svar: 4.412
Jeg handler forresten selv meget på www.ebay.co.uk til jer der ikke kender den er det en udenlandsk "auktionsside" man kan byde på auktioner, men man kan også købe nogle ting "her og nu". Mange ting kan man finde billigt derinde, mend et kræver at man har en "Paypal" konto som man kan betale via.
Og ja så er der også www.robinsons-uk.com De har rigtig mange især farvestrålende ting i alle størrelser. handler der meget selv fordi jeg godt kan lide anderledes produkter, og så har de meget til små ponyer.
Jeg har handlet der ca 4 gange og har været meget tilfreds alle gange. Portoen er ca. 150kr. (de gange jeg har bestilt)....og der var der ca. 4 dækkender og nogle nips ting i kassen
Man skal dog være obs på at det er svært at få ombyttet varer der fylder meget, da det koster en krig at sende til ud som privatperson :)....såå især dækkener skal man være sikker på størrelsen
sep 2006
Følger: 53 Følgere: 48 Heste: 3 Emner: 25 Svar: 270
jun 2005
Følger: 80 Følgere: 77 Heste: 4 Emner: 106 Svar: 1.283
maj 2004
Følger: 100 Følgere: 94 Heste: 4 Emner: 17 Svar: 500
jul 2005
Følger: 85 Følgere: 82 Heste: 7 Emner: 303 Svar: 4.412
En anden side jeg nu også har handlet på er:
www.mileendsupplies.co.uk på denne side kan man købe både rideudstyr men også forskellige tilskud/ foderartikler, som er MEGET billigere end herhjemme.
Jeg købts fx en spand Dodson&Horrell surelimb 5kg til ca. 200kr....som i DK koster 450kr.
Online butikker - gode oplevelser
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside